قاسمپور: زمان خوبی برای جوان گرایی در تیم ملی است/ با هر نفراتی می توانیم ترکمنستان را شکست بدهیم

کارشناس فوتبال گفت: در هر صورت قلعه نویی باید از جایی جوان گرایی را  شروع کند و به نظرم  زمانش هم خوب است.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال درباره اینکه تعداد زیادی از بازیکنان جوان به تیم ملی فوتبال دعوت شدند، اظهار کرد:  معتقدم حداقل ۵۰ درصد انرژی جدید به تیم ملی ترزیق شود و این تعداد هم باید بازیکنان شایسته‌ای باشند که به تیم ملی اضافه می‌شوند در کنار بازیکنان باتجربه‌ای که هنوز بازده‌ای کارشان خوب است و می‌شود از آنها استفاده کرد.

او افزود: در هر صورت قلعه نویی و یا هر سرمربی دیگری  باید از جایی جوان گرایی را  شروع کند و به نظرم  زمانش هم خوب است، چون ما بازی‌های مقدماتی مان با هر تیم و نفراتی که داریم  در این مسابقات شرکت کنیم به خاطر اینکه  ۸ تیم از آسیا به جام جهانی می‌روند از  شانس زیادی برخوردار هستیم و نفرات خوبی داریم که می‌توانیم  از گروهمان صعود کنیم.

قاسمپور گفت:  نفرات جوان و جدید‌ی  می‌توانند در مسابقات مقدماتی جام جهانی و تدارکاتی که برای این مسابقات می‌بینیم، به تیم ملی کمک کنند و پشتوانه سازی برای سال‌های بعد صورت بگیرد. موقعی که جوانگرایی در سطح بالایی می‌کنیم یکسری تبعات دارد و این موضوع را باید فدراسیون فوتبال، سرمربی و مردم بپذیرند.  ژاوی در تیم بارسلونا جوانگرایی کرد، اما اوایل تیمش نتیجه نمی‌گرفت و خودش هم ناراحت شد و مسئولان باشگاه هم موافقت کردند که این مربی فصل بعد از این تیم جدا شود، اما اکنون این جوان‌ها دارند جواب می‌دهند و  تیم بارسلونا را برای چند سال آینده ضمانت می‌کنند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه بازی تیم ملی فوتبال ایران با ترکمنستان را چطور می‌بیند، گفت: ما با هر نفراتی و حتی بازیکنان باتجربه‌ای که هنوز بازدهی دارند و شرایط بدی هم  ندارند، می‌توانیم تیم ترکمنستان را شکست بدهیم و بالا بیاییم و مشکلی از این بابت نداریم.  البته فوتبال غیر قابل پیش بینی هست و شما نمی‌توانید در بهترین شرایط خود تضمین کنید که بازی را می‌برید و در بدترین شرایط خود بگویید که بازی را شکست می‌خورید و اتفاقاتی رخ می‌دهد و همین باعث جذابیت فوتبال شده است. شرایط خودمان را با تیم ترکمنستان و تیم‌های همگروه مان  روی کاغذ مقایسه  می‌کنیم، به مشکلی برنمی خوریم و ان شا الله اتفاق خوبی رقم بخورد و در هر ۲ بازی برنده شویم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار