دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو با ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو در سطح شهرستان زابل که موجب نارضایتی شهروندان شده بود پیگیری موضوع در راستای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و با بررسی‌ها و تحقیقات گسترده مشخص شد سارقان در قالب یک باند ۵ نفره با یک دستگاه خودروی سواری پراید و اغلب به یک روش خاص به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت قطعات و لوازم خودرو‌ها در سطح شهرستان می‌کنند.

سرهنگ نوری با اشاره به شناسایی ۵ متهم دراین خصوص خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی در اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه موفق شدند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیرکنند، متهمان پس از انتقال به مقر پلیس، در تحقیقات اولیه و روبه رو شدن با ادله پلیسی به ۲۱ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و در صورت وقوع سرقت خودرو سریعاً با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار