درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور

مدیر آموزش و پرورش بم از درخشش دانش آموزان این شهرستان در المپیاد‌های علمی سال تحصیلی ۱۴٠۳_۱۴٠۲ خبر داد.

حسین الله آبادی نسب گفت: ۱۱ نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان به مرحله دوم آزمون‌های المپیاد علمی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ راه یافتند.

وی بیان داشت: امیررضا واجد ابراهیمی در رشته علوم و فناوری نانو، نیما نظام آبادی در رشته فیزیک، حسین پژمان، ارشیا حافظ آبادیان و هانی خاکدوستی در رشته ادبیات از دبیرستان "علامه حلی"؛ امیر حسین سالمی در رشته فیزیک از دبیرستان"فردوسی"؛ رعنا کیخای هجرتی در رشته علوم و فناوری نانو از دبیرستان"۱۷ شهریور"؛ فاطمه سلیمانی در رشته زیست شناسی از دبیرستان"شاهد"؛ هلیا بهرامی در رشته زیست شناسی، ریحانه الهیان در رشته ادبی و فاطمه برخورداری در رشته تفکر و کارآفرینی از دبیرستان" فرزانگان" به مرحله دوم المپیاد‌های علمی راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم تصریح کرد: مرحله دوم المپیاد در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و منتخبان مرحله دوم هم به المپیاد‌های جهانی راه خواهند یافت.

به استناد گزارش باشگاه دانش پژوهان جوان، آزمون‌های المپیاد‌های علمی در ۷ رشته اصلی شامل ادبی، نجوم و اختر فیزیک، کامپیوتر، ریاضی، شیمی و زیست و ۷ رشته فرعی شامل جغرافیا، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، سواد رسانه ای، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، علوم و فناوری نانو و المپیاد علوم زمین برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.