عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد

عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل با ۷۵ کلاس درس طی آیینی با حضور مسئولان استانی و خیرین در اردبیل آغاز شد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این آیین که به طور همزمان در محوطه دبیرستان دخترانه سید یونس اردبیلی برگزار شد، گفت: احداث این واحد‌های آموزشی در راستای تامین نیاز فوری و برای جبران کسری سرانه آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان آغاز شده است.

او افزود: انتظار داریم که وزارت آموزش و پرورش برای کاهش مشکلات سرانه فضای آموزشی در شهر اردبیل رقم مناسبی از محل اعتبارات ملی اختصاص دهد و مسئولان استان نیز تلاش دارند تا از ظرفیت قانون بودجه در قالب اجرای طرح مولدسازی در کنار اقدام خیرین مدرسه‌ساز استفاده کنند.

میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، از ابتدای سال ۱۴۰۳ به صورت هفتگی یا ماهانه مدارس تکمیل شده افتتاح و یا عملیات اجرایی مدارس جدید برای جبران کسری فضای آموزشی آغاز خواهد شد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این آیین گفت: این پنج باب مدرسه با زیربنای ۲ هزار و ۴۱۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

بهزاد محمدی خلفلو افزود: در سال جدید از محل اعتبارات تخریب و بازسازی سازمان نوسازی مدارس کشور عملیات احداث پنج باب مدرسه دیگر آغاز خواهد شد.

او بیان کرد: علاوه بر این، عملیات اجرایی ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه دیگر نیز در شهرک نیروی انتظامی و الهیه اردبیل نیز بعد از عید شروع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.