حمدان: برنامه ریزی برای دوران پس از نتانیاهو آغاز شده است

عضو ارشد جنبش حماس گفت: دشمن صهیونیست با وجود تهاجم و تخریب به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و مقاومت همچنان در نبرد میدانی توانمند است.

به نقل از تلویزیون المنار، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس درباره تازه‌ترین تحولات غزه گفت: فرصتی واقعی برای پایان تجاوز و دستیابی به آتش بس دائم پیش روی ما قرار دارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از حجم بالای خسارت و ضربه سنگین به امنیت راهبردی خود در عملیات هفتم اکتبر اطلاع دارد. دشمن با وجود تهاجم و تخریب به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و مقاومت پس از ۱۶۳ روز هنوز در نبرد میدانی توانمند است.

حمدان تصریح کرد: مقاومت همچنان در حال نبرد در محل‌هایی است که ارتش دشمن دعا می‌کند جنگ را در آن‌ها به پایان رسانده و مقاومت را پاکسازی کرده و این مسأله برای ارتش اشغالگر بحران ساز شده است.

وی با اشاره به مذاکرات مبادله اسرا در دوحه قطر تأکید کرد: کابینه رژیم صهیونیستی دامنه اختیارات هیأت مذاکره کننده خود را در نشست قطر تعیین خواهد کرد و ما بر اساس آن، احتمال دست یافتن به توافق یا شکست آن را تعیین می‌کنیم.

حمدان خاطرنشان کرد: نبرد میدانی محصور به غزه نیست و دشمن خود را مقابل یک جبهه گسترده می‌بیند. ما عقب نشینی جزئی ارتش اشغالگر از نوار غزه را تا زمان توافق برای توقف دائمی تجاوز پذیرفته‌‎ایم. در مرحله نخست، جنبش حماس اسامی اسرای فلسطینی بیمار را برای آزادی معین خواهد کرد.

این عضو ارشد حماس همچنین گفت: عامل تضاد و کشمکش داخلی در سرزمین‌های اشغالی فشار بر رژیم صهیونیستی را افزایش داده و تنش‌ها عمیق و فراتر از آن چیزی است که ما می‌بینیم. همه چشم‌ها به انتخابات آینده در سرزمین‌های اشغالی دوخته شده و برنامه ریزی برای دوران پس از نتانیاهو آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار