فرماندار مهاباد:

مهاباد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

فرماندار مهاباد با تاکید بر اینکه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم، گفت: ستاد خدمات سفر نوروزی این شهرستان برای خدمات رسانی‌ به مسافران اقدام به تشکیل کمیته‌های مختلف کرده است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در نشست شورای اداری این شهرستان، گفت: تدارکات لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی و همچنین پذیرایی از آنها از بدو ورود انجام گرفته تا خاطرات خوبی برای مسافران بجای ماند.

وی خدمت به مردم را بالاترین خصلت انسان مومن دانست و گفت: همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف به خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت عمومی آنها هستند.

فرماندار مهاباد با اشاره برگزاری انتخابات باشکوه در روز یازهم اسفندماه افزود: ۱۵ کاندیدای نهایی مجلس شورای اسلامی در مهاباد تایید صلاحیت شده بودند که از همه طیف و نگرش‌ها در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این دوره حتی یک مورد گزارش و یا اعتراض از سوی کاندیدایی مطرح نشد، افزود: برای منتخب مردم نیز ضمن آرزوی موفقیت انتظار داریم وعده‌های انتخاباتی خود را عملیاتی و اجرایی کند.

عباسی بیان کرد: در این دوره بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در کمال بی طرفی ما در برگزاری انتخابات کمک کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تصرف و تخریب گفت: مدیران دستگاه‌های متولی پرونده‌های تصرف و تخریب پیگیری و در حفظ اراضی خود اهتمام داشته باشند.

عباسی با اشاره به پروژه‌های درمانی، راهداری و آبرسانی در حال انجام، گفت: با مدیران که با کوتاهی و عدم پیگیری خود باعث برگشت اعتبارات عمرانی در شهرستان شوند باشد، برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد عامل تصادفات خطای انسانی است، تاکید کرد: چهار باند شدن محور مهاباد به میاندوآب در حال اتمام و تنها بخشی از محور مهاباد به ارومیه باقی مانده که در برای سال آینده به اتمام خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.