اورژانس شاهرود بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی داشت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: امسال ۷۵ هزار و ۳۵ تماس تلفنی با کارشناسان این مرکز برای دریافت خدمات برقرار شد که از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۷ مورد مزاحمت تلفنی بود.

زهره صالح نساج گفت: پاسخگویی به نیازهای بیماران، امدادرسانی به حادثه دیدگان، مصدومان تصادف‌های شهری و جاده‌ای از جمله اقدام‌های کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در سریع‌ترین زمان ممکن بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مزاحمت تلفنی برای کارشناسان این مرکز که ثانیه‌ها را برای کمک به همنوعان مهم می‌شمارند، شایسته نیست، ابراز کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شهرستان شاهرود سال ۱۴۰۲ برای پاسخگویی به نیاز بیماران و امدادرسانی به مصدومان حوادث ۲۳ هزار و ۶۵۶ ماموریت را به سرانجام رساندند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود به وسعت جغرافیایی و پراگندگی جمعیتی در شهرستان‌های شاهرود و میامی اشاره کرد و گفت: مسافت زیاد بین پایگاه‌ها، برخی وقت‌ها خدمت‌رسانی بهتر به مردم را با چالش روبرو می‌کند.

صالح نساج با اشاره به اینکه تقویت سامانه ارتباط رادیویی بی‌سیم برای سرعت در تماس با کارشناسان اعزامی به محل ماموریت در ۲ نقطه شهرستان انجام شد، ادامه داد: این اقدام برای پوشش ارتباط بهتر در مناطق دور از دسترس و در زمانی که احتمال اخلال در ارتباط تلفنی وجود دارد به منظور کنترل عملیات و خدمات‌رسانی بهتر انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار