واریز عواید طرح کولبری برای ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار هیرمندی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ ۶ میلیون ریال عواید حاصله از واردات کالا به حساب ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار هیرمندی واریز شد.

هادی گنجعلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان  گفت : با حمایت مدیر کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و دبیر کارگروه شورای ساماندهی مبادلات مرزی و تلاش‌های تیم اقتصادی شهرستان و پای کار آمدن کارگزاران بومی، مقادیری کالا در قالب طرح کولبری وارد بازارچه‌های هیرمند شد که پس از طی روال اداری اجناس وارداتی ترخیص و وارد بازار شدند.

وی افزود: پس از کسر و پرداخت مالیات از سوی کارگزار بخش خصوصی واریز مبلغ ۶ میلیون ریال عواید حاصله از واردات کالا به حساب ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار هیرمندی آغاز شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته در ۲ مرحله مبالغی به حساب دارندگان کارت‌های مرزی که رویه کولبری کارت‌های مرزنشینان را فعال کرده بودند توسط کارگزار بخش خصوصی واریز شده بود.

وی گفت: از تمام فعالان اقتصادی سیستان برای فعالیت تجاری در حوزه مرز دعوت به عمل می‌آید تا از ظرفیت ایجاد شده بهره‌برداری و به خوبی در راستای توسعه واردات و تقویت وضع معیشتی مردم استفاده کنند.

برچسب ها: مرزنشینان ، عواید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار