همزمان با سراسر کشور

آغاز پویش چشم به راهیم در خراسان جنوبی

پویش چشم به راهیم از امروز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان جنوبی آغاز شد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در این مراسم گفت: این طرح تا ۱۳ فروردین در استان ادامه دارد.

وی افزود: امسال دومین سالی است که این طرح اجرا می‌شود که در آن خدمات مختلف به مسافران نوروزی با همکاری صدا و سیما، اجرای برنامه‌های متنوع ایستگاه پویش چشم به راهیم خواهیم داشت.

جلال زاده هدف از اجرای این پویش را فرهنگ سازی در کاهش تصادفات جاده‌ای دانست و گفت: همه ساله در این ایام شاهد تصادفات زیادی در مسیر جاده‌ها هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: این طرح با همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان بیرجند هم در این مراسم با اشاره به اجرای پویش چشم به راهیم گفت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران تلاش دارند که مسافران در ایام تعطیلات نوروز سفری بی‌خطر و ایمن داشته باشند و همه مسئولان امر سعی و تلاش آنان بر این است که مسافران سفر سالم و بدون خطر و دغدغه داشته باشند.

فاضلی فرد افزود: این پویش که از امروز در استان شروع شده یک حرکت ملی است تا افراد با آرامش خاطر، مسیر را طی کنند.

ناصری معاون توسعه و برنامه‌ریزی استانداری خراسان جنوبی هم با قدردانی از همه افرادی که در سال‌های گذشته برای خدمات رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی تلاش می‌کنند گفت: ما هرچه داریم به برکت وجود مردم است و باید سعی و تلاش شود که مردم دچار مشکل نشوند و یک سفر خوب و ایمن و بدون خطر را در این ایام بگذرانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار