حرمت ماه رمضان حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه در آستانه نوروز هستیم باید برنامه ها طوری باشد که حرمت این ماه مبارک خدشه دار نشود.

 

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست درس اخلاق و شورای اداری در جمع مدیران استان مرکزی در استانداری مرکزی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه در آستانه نوروز هستیم باید برنامه ها طوری باشد که حرمت این ماه مبارک خدشه دار نشود.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه فروردین باید تحت تاثیر ماه رمضان باشد گفت: رمضان ماه برگزیده و دربرگیرنده عظمت‌های الهی است و همه باید در جهت حفظ حرمت آن کوشا باشند.
وی با بیان اینکه افرادی که نمی توانند روزه بگیرند در ملا عام روزه خواری نکنند گفت: ماه رمضان دانشگاهی بی نظیر برای رسیدن به کمال است و باید از فضایل این ماه نهایت بهره را برد و به درک عمیق مقام حمد و احسان خداوند نایل آمد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: قرار گرفتن در زمره ملت اسلام و لوای قرآن افتخاری بزرگ است که خدای متعال به ما هدیه داده و ماه رمضان با گنجینه غنی معنوی و لیالی قدر سرآمد این نعمتها است.
وی در ادامه وظیفه کارگزاران نظام در جهت حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها سنگین دانست و گفت: کارگزاران، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص وظیفه‌ای به مراتب بیشتر از دیگر اقشار جامعه دارند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت های محوله بهره بگیرند.
امام جمعه اراک گفت: پست‌های مدیریتی در جامعه ایران اسلامی امانت هستند و خادمان مردم در دستگاه اجرایی باید با رعایت اصل اخلاق مداری و امانتداری در راستای توسعه پایدار جامعه گام بردارند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش میزان مسافرت ها و دید و بازدید ها اصلاح الگوی مصرف انرژی و پرهیز از اسراف باید در دستور کار آحاد جامعه قرار گیرد.
وی به مدیریت منابع آبی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: علاوه بر اصلاح الگوی مصرف باید با توسعه آبخیزداری نسبت به حفظ آب برای مصرف در مواقع ضروری،اقدام شود.

در ادامه این نشست استاندار مرکزی هم با بیان اینکه در سالی که در پایان آن هستیم موفقیت ها و البته برخی مشکلات حل نشده باقی ماند گفت: باید برای مشکلات مانده در سال جدید با انرژی بیشتری راهکارهایی اندیشید و تلاش کرد.
مخلص الائمه افزود: از مهمترین رویدادهای امسال حضور مردم در انتخابات بود که با وجود تلاش های دشمن حضور مردم پاسخ محکم به توطئه های آنان بود.
وی راهبرد استانداری را تعامل و هم افزایی با نمایندگان برای پیشبرد امور دانست و گفت: توصیه های رهبر معظم انقلاب در مورد وظایف هر کدام از بخش ها سرفصل تعاملات است

در این نشست برخی مدیران از وضعیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی استان گزارش دادند.

برچسب ها: شورای اداری ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
یه سری بزنید به بازار تاریخی اراک ببینید چه خبره.اصلاحرمت این ماه عزیز را نگه نمی دارند .آدم از دیدن این صحنه ها متنفر میشود