آغاز گشت‌های نوروزی و رصد و نظارت ۱۰۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز گشت‌های نوروزی و رصد و نظارت ۱۰۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در جاده‌های کرمانشاه خبر داد.

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ پلیس راه کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از روز گذشته ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به تغییر الگوی سفر در تعطیلات نوروزی پیش‌رو به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان پیش‌بینی می‌شود هم‌وطنان سفر‌های خود را به عصر و شب انتقال دهند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: تاریکی هوا محدودیت‌هایی را به همراه دارد که ریسک وقوع حوادث را افزایش می‌دهد که محدودیت کاهش دید یکی از اصلی‌ترین موضوعات است.

وی ادامه داد: تقاضا داریم هم‌وطنان سفر‌های خود را به ساعات پایانی روز منتقل نکنند و حتماً در ایستگاه‌ها و توقفگاه‌های بین‌راهی استراحت کافی و لازم را داشته باشند، زیرا خستگی و خواب‌آلودگی از موارد مهم وقوع تصادفات رانندگی در این تعطیلات است.

سرهنگ زارع یادآور شد: به مسافران توصیه می‌کنیم حتماً رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در سفر‌های خود اعمال کنند و از سرعت غیرمجاز، عدم رعایت فاصله طولی، سبقت غیرمجاز و سایر تخلفات پرهیز کنند تا از وقوع حوادث جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند پیش از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کرده و از شرایط جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی تمام نیرو‌های پلیس‌راه عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند و قطعاً با تخلفات حادثه‌ساز برخورد خواهند کرد.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: نیرو‌های پلیس‌راه استان در محور‌های پرتردد و پرحادثه مانند جاده‌های اورامانات، کرمانشاه به کنگاور و کرمانشاه به اسلام‌آبادغرب حضور ویژه خواهند داشت .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار