اسدی: پرسپولیس باید لیاقتش را به اثبات برساند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: صددرصد پیکانی‌ها بازی بسته‌ای را انجام خواهند داد به خاطر اینکه سرخپوشان قدرتشان بالا است.

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم‌هایی که برابر پرسپولیس بازی می‌کنند شرایط خاصی دارند، این تیم را آنالیز می‌کنند و می‌شناسند. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و در چند دوره اخیر هم توانسته قهرمان لیگ برتر و هم قهرمان سوپرجام شود. صددرصد پیکانی‌ها می‌آیند تا بازی بسته‌ای را  انجام دهند به خاطر اینکه سرخپوشان آن قدر قدرتشان بالا است که بازیکنان با هم هماهنگ هستند و می‌توانند شرایط خوبی را در زمین مسابقه رقم بزنند.

او افزود: تیم استقلال هم در دربی قسر در رفت و این بازی شرایط خاص خود را داشت. من فکر می‌کنم پرسپولیس با بازیکنانی که گرفته و حالت هجومی که پیدا کرده، بتواند  بازی با پیکان را پشت سر بگذارد.  

اسدی درباره اینکه نبود سروش رفیعی در این بازی تاثیرگذار است یا نه! گفت: فرقی نمی‌کند و بازیکنان پرسپولیس سطح بازیشان آن قدر نزدیک به هم است که اوسمار  در هر موقعیتی بخواهد بازیکن بگذارد بتواند این کار را انجام دهد و شرایط تیم برای این مربی مهم است. هربازیکنی که در آن شرایط در زمین مسابقه بگذارند می‌تواند عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و شرایط خوبی را برای تیم خود رقم بزند.  

بازیکن سابق  پرسپولیس  درباره اینکه تیم پیکان بعد از ۲ برد متوالی به مصاف پرسپولیس در آزادی می‌رود، گفت:  شرایط  پیکان در هفته‌هایی صورت گرفته است که یا بدنسازی خوبی انجام شده و یا کار‌های ترکیبی صورت گرفته  وآنالیزور  این تیم نکات را  به خوبی برای بازیکنان گوشزد کرده است.  زمانی که تیم پیکان برابر تیم پرسپولیس قرار می‌گیرد، شرایط خاصی پیدا می‌کند. سرخپوشان هم همیشه تهاجمی بازی می‌کنند و مثل آنالیز بارسلونا که هر جا که توپ را لو می‌دهند همان جا بازیکن حریف را تحت فشار قرار می‌دهد و پرسینگش را از جلو انجام می‌دهد. امیدوارم بازی با پیکان برای پرسپولیس راحت باشد.

او درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم ۲ برهیچ این بازی را برنده می‌شود.

اسدی درباره اینکه چرا دربی کسل کننده وب دون گل به پایان رسید، گفت: دیگر فوتبال است و نمی‌شود پیش بینی اش کرد. دربی را هم حساس و هم حادش می‌کنند و جو می‌دهند و این مسائل قبل از دربی رقم می‌خورد. بازی‌های دربی حد تعادل نداشته است.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، گفت: به نظرم اواخر لیگ برتر همه چیز مشخص می‌شود. ما سال گذشته هم ۸ امتیاز با صدر جدول عقب بودیم که توانستیم جبران مافات کنیم. ان شا الله پرسپولیس لیاقت‌های خود را که قبلا اثبات کرده بود را روشن می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار