بوندس لیگای آلمان؛

دارمشتات ۲ - ۵ بایرن مونیخ/ موتور تیم توخل روشن شد + فیلم

تیم بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه پنج بر دو از سد میزبانش دارمشتات عبور کند.

در چارچوب هفته بیست و ششم بوندس لیگای آلمان، از ساعت ۱۸ پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم بایرن مونیخ مهمان دارمشتات بود که با نتیجه پنج بر دو به پیروزی رسید.

بایرن که به نظر می رسد بعد از حذف لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا، از بحران خارج شده و هفته گذشته با هشت گل ماینز را در هم کوبید، امشب هم به یک پیروزی پرگل دیگر دست یافت تا جایگاه توخل کمی محکم شود.

بعد از اینکه دارمشتات در دقیقه ۲۹ توسط تیم اسکارک به برتری رسید، جمال موسیالا در دقیقه ۳۶ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و هری کین با ضربه سر در دقیقه ۴۵ گل دوم را به ثمر رساند.

 موسیالا برای پنجمین بازی متوالی در بوندس لیگا گلزنی کرد و رکورد شخصی خود را که بین اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۲ به دست آورده بود ارتقا داد، اما آمار مهم‌تر متعلق به هری کین است.

کین در ۲۶ بازی، روی ۴۰ گل در لیگ آلمان اثرگذاری داشته؛ او ۳۱ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل ثبت کرده که در تاریخ بوندس‌لیگا، این آمار برای بازیکنی که فصل اولش را سپری می‌کند تابه‌حال بی‌سابقه بوده و کین با فرمی بسیار درخشان خودش موجب دلگرمی هواداران تیم ملی انگلیس و بایرن مونیخ شده است. البته او در اواخر بازی نیز دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

جمال موسیالا در دقیقه ۶۴، سرژ گنبری در دقیقه ۷۴ و ماتیاس تل در دقیقه ۹۳ دیگر گلزنان بایرن بودند.  اسکار ویلهلمسون هم در دقیقه ۹۵ گل دوم دارمشتات را زد.

در سایر بازیها، آگزبورگ سه بر یک ولفسبورگ را شکست داد، یونین برلین دو بر یک وردربرمن را از پیش رو برداشت، ماینز با دو گل بوخوم را مغلوب کرد و مصاف هایدنهایم و مونشن گلادباخ با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار