پذیرش دانشجویان در پیام نور آذربایجان‌غربی ۱۸ درصد افزایش یافت

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی گفت: تعداد پذیرفته شدگان دوره تکمیل ظرفیت این دانشگاه در مقایسه با پارسال ۱۸ درصد افزایش یافته است.

سیدجواد طالب‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۰ هزار دانشجو در ۱۶ مرکز و واحد فعال در سطح استان تحصیل می‌کنند، گفت: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده‌اند که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد مربوط به آذربایجان‌غربی است.

وی با تاکید بر رشد میزان پذیرفته شدگان، افزود: آمار افزایش ۱۸ درصدی قبولی در دانشگاه پیام نور بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور از نوع آموزش ترکیبی مجازی و حضوری است.

وی اضافه کرد: شهریه کم و انتقال آسان به محل زندگی و کار، و اخذ امتحان با انتخاب دانشجو در هر شهر مورد درخواست از دیگر محاسن و مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی با اشاره به زمان تکمیل ثبت نام دانشجویان اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از امروز، شنبه آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

طالب زاده بیان کرد: تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ تا ۲۸ فروردین و تاریخ درخواست میهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ تا ۲۶ فروردین خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.