نشست مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی با جنبش انصارالله

انصارالله در نشست مشترک با گروه‌های فلسطینی بر ادامه حملات حمایتی از ملت فلسطین و غزه در دریای سرخ تاکید کرد.

به گزارش­ المیادین، منابع آگاه از نشست مشترک رهبران حماس، جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین با جنبش انصارالله خبر دادند. منابع آگاه به المیادین گفتند هدف از نشست مشترک مقامات حماس، جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادی فلسطین با رهبران جنبش انصارالله یمن، هماهنگی برای مرحله آتی بوده است.

انصارالله در این نشست مشترک با گروه‌های فلسطینی بر ادامه حملات حمایتی از ملت فلسطین و غزه در دریای سرخ تاکید کرد.

جنبش انصارالله تاکید کرده است حملات هوایی آمریکایی- انگلیسی هرگز در ایجاد هرگونه تغییری موفق نخواهد بود و مقاومت یمن را از پایبندی به حمایت از ملت فلسطین بازنخواهد داشت.جنبش انصارالله یمن بر آمادگی خود برای توسعه و گسترش همه انواع همکاری با گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکید کرد.

منابع آگاه به المیادین گفتند: این دیدار و نشست مشترک با مشارکت شخصیت‌هایی از رهبران نخست سه گروه فلسطینی با انصارالله برگزار شد.

گروه‌های مقاومت در این دیدار از نقش محوری و مهم انصارالله به شدت و گرمی تقدیر و بر تحکیم و تعمیق روابط با این جنبش تاکید کردند.

این در حالی است که سید عبدالملک بدرالدین در پیامی برای گروه‌های مقاومت بر محوری بودن مبارزه مردم فلسطین تاکید و تصریح کرد ملت یمن و جنبش انصارالله به آرمان فلسطین پایبند هستند.

به گفته منابع آگاه، این نشست در چارچوب تقویت نقش آفرینی گروه‌ها و آمادگی برای مقابله با احتمالات تشدید تنش‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار شد. در این نشست همچنین مذاکراتی بر سر آتش بس و میزان پیشرفت مذاکرات صورت گرفت و پایبندی گروه‌های فلسطینی به دستیابی به توافق آتش بس بررسی شد.

گروه‌های فلسطینی بر طرح‌های اصلی مرتبط با خروج ارتش صهیونیستی از نوار غزه تاکید کردند. گروه‌های فلسطینی بر ضرورت بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه و کاشانه شان به خصوص اهالی شمال نوار غزه تاکید کردند. گروه‌های فلسطینی بر ضرورت دستیابی به یک توافق تبادل شرافتمندانه تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذينَ يَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَريَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ وَلِيًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ نَصيرًا﴿۷۵﴾
چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: «پروردگارا! ما را از این شهر که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!
آخرین اخبار