امام جمعه قزوین:

غزه و فلسطین نمایشگاهی برای جنایات غرب است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: غزه و فلسطین به واسطه ظلم و خرابی‌های ناشی از جنگ امروز به نمایشگاه جنایات کشور‌های غربی تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امروز همه فهمیدند که در غرب هیچ خبری نیست به جز تفکر قتل و عام، ویران کردن دانشگاه و آتش کشیدن داروخانه‌ها که گریبان گیر مردم مظلوم فلسطین و غزه شده است.

وی به سالروز تبعیض نژادی اشاره کرد و افزود: امروز جنایات علیه غزه که با محوریت رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، چهره واقعی جنایتکاران عالم را آشکار کرد و همه مخالفان و مستکبران را رسوا ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به وفات حضرت خدیجه کبری (س) اشاره کرد و گفت: حضرت رسول اکرم (ص) در مورد این بانوی بزرگوار اسلام فرمودند که همسرم هنگامی که مردم مرا تکذیب می‌کردند مرا باور کرد، زمانی که من در سختی بودم این بانو با مال و ثروت خودش آمد و زمینه‌ای فراهم کرد تا آرمان‌های اسلام محقق شود.

امام جمعه قزوین در خصوص سالروز ملی شدن صنعت نفت و همچنین زحمات مرحوم آیت الله کاشانی بیان کرد: این مبارز مسلمان بار‌ها تاکید کرده که ما باید پایه‌های اقتصادی خودمان را طوری تقویت کنیم که اصلا به درآمد نفتی نیازی نداشته باشیم و مستقل باشیم تا غربی‌ها مدام برای ما بازی درنیاورند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین به منتخبان مجلس جدید اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب سفارش کردند که نمایندگان جدیداز این نعمت پیش آمده استفاده کرده قدردان هم باشند و یا یکدیگر تعامل داشته باشند تا آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در این ماه مبارک رمضان باید قرآن را فرا بگیریم، چون قرآن بهار دل‌ها است و ماه رمضان نیز ماه میهمانی خداوند که نشان از برکات این ماه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار