نگاهی به گیشه؛

«تمساح خونی» با رکوردشکنی صدرنشین سینما شد

در هفته سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ فیلم کمدی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی با حضور ۱۸۰ هزار مخاطب و فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومانی صدرنشین گیشه شد.

سینمای ایران در نخستین روز‌های سال ۱۴۰۳ و در هفته سوم فروردین ماه در مجموع میزبان ۲۶۳ هزار مخاطب بود که توانست ۱۷ میلیارد و ۴۴۸ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان فروش داشته باشد.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۱۸۰ هزار بلیط به ارزش ۱۱  میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم اجتماعی «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۵۲ هزار مخاطب شد و توانست ۳ میلیارد و ۵۱۶  میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «پرویزخان» به تهیه‌کنندگی عطاپناهی در هفته گذشته توانست با فروش ۸ هزار بلیط به ارزش ۵۳۹  میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار بگیرد.

«نوروز» به کارگردانی سهیل موفق با فروش ۷  هزار بلیط به ارزش ۴۴۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «آپاراتچی» در هفته گذشته با فروش ۵ هزار بلیط به ارزش ۳۶۹ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۴:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
اگر پذیرای انتقاد هستین بدونید اعتبار آقای عزتی با ساخت این فیلم فقط به خاطر اسمشون بالا رفت وگرنه اصلا به نظر من فیلم خوبی نبود و خیلی هم مضحک بود من با دخترم رفتم این فیلم رو دیدم، حیف وقتی که براش گذاشتیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
اصلا با خانواده این فیلم رو نگاه نکنید کل فیلم پر از فحش و حرفهای +۱۸ و به درد نخور.
ما رفتیم یک فیلم داخل ماه رمضان نگاه کنیم .متاسفانه در این فیلم فقط هدف خنداندن مخاطب هست به هر قیمتی حتی فحش و حرفهای +۱۸ و...
متاسفم برای اون مسئولی که به این جور فیلم ها مجوز پخش میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
شهر ما کوچیکه سینما ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
حالم از نسل فعلی سینمای ایران به هم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۴:۵۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
پس فسیل کو
آخرین اخبار