نصب ۳۰ نماد نوروزی در اصفهان در آستانه بهار

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: ۳۰ نماد نوروزی در آستانه بهار در سطح شهر نصب می‌شود.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه  ۳۰ نقطه برای نصب سفره هفت‌سین در مناطق پانزده‌گانه و پارک ناژوان جانمایی می‌شود گفت: همچنین نصب یک هزار و ۵۰۰ «نماد شکوفه و پرنده» در چهارراه‌ها و معابر اصلی شهر از جمله اقدامات موقت این مدیریت ویژه ایام نوروز است.

حمید قنادنیا  افزود:امسال یک محور ویژه در مسیر چهارباغ به آمادگاه پیش‌بینی شده  تا در آن چند نماد نقاشی سه بعدی، ۶ نماد گل طبیعی و آذین‌بندی و نماد نور طراحی شود تا شهروندان و مسافران بتوانند از آن بعنوان یک محل عکاسی استفاده کنند.

او  با اشاره به  تقارن فصل بهار با ماه مبارک رمضان ۲ هزار پرچم نوروزی در مناطق مختلف اصفهان نصب خواهد شد گفت: نصب تصاویر ۴۰۰ شهید شاخص اصفهان در رینگ سوم و زیرگذر‌های شهر و فضاسازی در گلستان شهدا و طراحی دیواره پازلی در این مکان را از دیگر اقدامات شهرداری اصفهان در آستانه نوروز است.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: نماد (اِلمان) فانوس نورانی، طرح دیگری است که ویژه ایام نوروز و رمضان در میدان امام حسین (ع) در مجاور مکان جزخوانی چهارباغ در روز‌های آخر سال نصب خواهد شد.


او با اشاره به طراحی ۲۰ دیوار نگاره جدید در اصفهان افزود: این دیوارنگاره‌ها با مضمون مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در معابر مدارس به سبک نقش برجسته با همکاری آموزش و پرورش در حال نصب است.


قنادنیا اظهار کرد:   رونمایی از مبلمان ویژه سالمندان در سطح معابر و پارک‌ها و نصب مبلمان کودکان در سایت‌های بازی از دیگر اقدامات این سازمان در پایان  است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.