طی سال آینده؛

افتتاح بیش از ۴هزار ۵۰۰ واحد مسکن مهر در فاز ۱۱پردیس

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال آینده بیش از ۴هزار و ۵۷۷ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به بهره برداری خواهد رسید.

سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید امروز در آئین افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس، با بیان اینکه از  صبوری متقاضیان مسکن مهر بابت چندین سال صبر برای تحویل واحدهای مسکن مهر باید تشکر کرد گفت:  نسبت به تکمیل واحدهای مسکونی مهر، وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را متقبل کرد؛ ۵۷ میلیارد تومان برای دیوار سازی هزینه شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه  هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی پرداخت شده که صرفاً بخشی از این مبالغ توسط خود مردم تأمین شده بود گفت:زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم.

معاون  وزیر راه وشهرسازی  با  بیان اینکه  از سال گذشته در رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی بحث‌های زیست پذیری و شهرسازی است :  در راستای توسعه مسکن، ساخت و ساز اولویت قرار گرفته و تأکیدات ویژه‌ای بر توسعه فضای سبز خواهیم داشت.

غفوری تصریح کرد: فاز ۱۱ پردیس مشکلاتی داشت که هم‌اکنون برخی از این مشکلات رفع شده و در برنامه است تا در هفته دولت سال آینده ۴ هزار و ۵۷۵ واحد در فاز ۱۱ تکمیل و بهره‌برداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین عابد
۱۷:۴۳ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
سلام.لطفآدست دلالان واملاکیهاراکوتاه وتمام مالکین رامجبور به استفاده ازخانه های خودکه تحویل گرفته اند نمایید تا هزینه های اجاره وقیمت خانه کنترل شود.زنده باد دولت سیزدهم.ومنالله توفیق
آخرین اخبار