بازداشت ۲ مدیر شهرداری کرج پس از دریافت رشوه ۱۵ سکه بهار آزادی

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که دو نفر از مدیران شهرداری کرج پس از دریافت رشوه به تعداد ۱۵ سکه نیم بهار آزادی بازداشت شدند.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز ‌با اعلام خبر بازداشت رئیس یکی از سازمان‌های شهرداری کرج و یکی از مدیران آن سازمان به اتهام «دریافت رشوه» گفت که وی روز گذشته پس از دریافت رشوه از یکی از پیمانکاران شهرداری بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: متهمان که در ازای پرداخت مطالبات قانونی پیمانکاران شهرداری تقاضای پرداخت وجه می‌کردند، روز گذشته پس از دریافت ۱۵ سکه نیم بهار آزادی از یکی از پیمانکاران سازمان تحت مدیریت خود با دستور مقام قضایی از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان البرز به همراه یکی از مدیران سازمان بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه متهمان هم اکنون در اختیار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد اضافه کرد: در بازرسی از محل کار و منزل متهمان ۱۵ سکه نیم بهار آزادی و ۱۰۷ کارت هدیه نقدی ۵ و ۱۰ میلیون ریالی کشف و ضبط شده است؛ تاکنون شواهد و مستندات دریافت رشوه از پیمانکاران دیگر شهرداری به میزان یک و نیم میلیارد تومان دیگر انضمام پرونده آنهاست.

برچسب ها: دادگستری ، رشوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
فساد و رشوه در بین کارمندان دیگه باب شده به گرفتن سکه و به آن میگن هدیه. کسی هم نمی تواند ثابت کنه رشوه گیر هم حاشا می کند. الله برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
چنان مجازات کنید که بشه برای دیگر نون خورهای دولت که دست از پا دراز نکنند و کسی که نیت الهی ندارد از سیستم دولت بیرون انداخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
رشوه چای دبش چقدر بود؟ چرا راجع به اون اطلاع نمیدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
در میدان شهر شلاق بزنید و سه روز آویزان کنید