هلال احمر، اولین نهاد امدادرسان در حوادث

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه گفت: هلال احمر اولین نهاد امدادرسان در حوادث مختلف است.

محمدرضا وحیدی در حاشیه بازدید و دیدار با امدادگران و نجاتگران پایگاه امدادونجات هلال احمر کرمان گفت: همیشه شاهد حضور نیرو‌های هلال احمر در حوادث مختلف علی الخصوص حوادث طبیعی و غیرطبیعی مانند جاده و کوهستان به عنوان اولین نهاد امدادرسان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت امدادرسانی حوادث افزود: عموم مردم در تصادفات جاده ای، کوهستان، سیل و زلزله به کمک‌های نیرو‌های هلال احمر امیدوار هستند.

وحیدی با اشاره به وسعت، حادثه خیزی، ضرورت و احداث پایگاه امدادونجات در سطح استان بیان کرد: تا کنون ٣۵ پایگاه در سطح استان احداث و راه اندازی شده است که این تعداد می‌بایست افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در سال آینده نیز با توجه به اهمیت و اولویت، از اعتبارات استانی به احداث و راه اندازی پایگاه‌های امدادونجات علی الخصوص در جنوب استان خواهیم پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
به نام خدا
با سلام و آرزوی سلامتی و شادی برای همه هموطنان عزیز
ضمن تقدير از زحمات همه نهادهای امدادرسان، خواستم عرض کنم پرسنل زحمتکش سازمان راهداري و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور اولین افرادی هستند که در شرایط سخت آب و هوایی، در گرما، سرما و حوادث غیرمترقبه اولین کسانی هستند که با تلاش فراوان مسیرهای دسترسی به نقاط حادثه دیده رو برای خدمت رسانی سایر نهادها فراهم می‌کنند و همیشه گمنام هستند و کسی ازشون یاد نمیکنه. جا داره یه خسته نباشید به همه اونا بگیم و در آستانه سال جدید برای همشون و همه مردم ایران بهترینها رو آرزو کنیم.⚘⚘⚘⚘⚘