هشدار مصر به رژیم صهیونیستی درباره آغاز عملیات نظامی در رفح

رئیس‌جمهور مصر نسبت به عملیات نظامی اسرائیل در منطقه رفح هشدار داد.

حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق شمالی و مرکزی غزه طی ماه‌های اخیر باعث تراکم یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی در رفح، جنوبی‌ترین بخش این باریکه شده است. تاکید تل آویو بر عملیات نظامی احتمالی در این منطقه، باعث افزایش نگرانی‌های بین المللی پیرامون افزایش تلفات غیرنظامیان شده است. 

به گزارش الجزیره، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر امروز (چهارشنبه) بار دیگر به رژیم صهیونیستی پیرامون عملیات نظامی در منطقه رفح هشدار داد. 

السیسی که در کنفرانس خبری مشترک با مارک روت، نخست وزیر هلند، با اصحاب رسانه سخن می‌گفت، تاکید کرد: اکنون بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح حضور دارند و عملیات نظامی اسراییل در این منطقه می‌تواند بسیار خطرناک باشد. 

وی خاطر نشان کرد: اسرائیل مسئول جان غیرنظامیان فلسطینی است و باید از شهروندان براساس قوانین بین المللی محافظت کند. 

نخست وزیر هلند پیش از دیدار با السیسی، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی ملاقات کرده بود. نتانیاهو در این دیدار به مارک روت اعلام کرده بود انجام عملیات نظامی در رفح ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۳۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
بی عرضه تر از تو خودت هستی ایکاش شما مصریان در تقدیر جهان اسلام ظاهر نشده بودید نگاه کن و از عرب بودن خودت خجالت بکشد انصارالله یمن زیدی شش امامی را میگویم که با یک قواره لباس و یک شمشیر مردانه ایستادگی کرده و با انکه چیزی برای از دست دادن ندارد یک قدم از موضع خود عقب نشینی نکرده امروزه دنیای اسلام ا
تاوان کمپ دیوید را پرداخت می کند از عربیت چیزی باقی نمانده شرافتتان را در کمپ دیوید به باد دادید
آخرین اخبار