دست واحد شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها، دست واحدی در پیشبرد اهداف در عرصه‌های گوناگون هستند.

در آستانه ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار، همایش شهرداران و روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان کرمان به میزبانی شهرداری زرند  برگزار شد.

عفت شریعتی کوهبنانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهید باکری گفت: همگان باید برای تحقق عظمت جهان اسلام در جای جای این سرزمین گرانقدر تلاش کنیم.

وی بیان کرد: ۴۵ سال از عظمت ایران اسلامی سپری شده است و  امروز ایران، آیینه دار عظمت و اقتدار در جهان است، سرزمینی که ولایت و رهبری پیامبرگونه دارد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: به یمن انقلاب اسلامی، تمدن نوین جهان اسلام را در پبش داریم که مرآت آن ایران اسلامی است و به یاری خدا پرچم عظمت و اقتدار ایران اسلامی به دست پرتوان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) تقدیم حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

وی بیان داشت: امروز شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها، ید واحدی در پیشبرد اهداف در عرصه‌های گوناگون دارند؛ بنابراین وحدت و همدلی در جامعه امروز ضروری است در حالی که دشمنان خوف و وحشت از عظمت ایران اسلامی دارند؛ اما راه به جایی نمی‌برند.

شریعتی کوهبنانی گفت: از اقدامات ارزشمند و باقیات الصاحات حضرت امام (ره) راه اندازی شورا‌های شهر و روستا است که در قرآ کریم بدان اشاره شده است.

وی بیان کرد: به همت شورا‌ها  اقدامات خوبی در شهر‌ها و روستا‌ها در دستور کار قرار دارد و جا دارد از حمایت‌های استاندار دیار کریمان و مدیر کل شهر و روستا قدردانی شود. 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان‌های کرمان از شمال تا جنوب، ظرفیت‌های فراوانی دارند که باید شناسایی و شکوفا شوند.

وی بیان داشت: مسائل فرهنگی مهم هستند و  امروز شبکه‌های مجازی به دنبال انحراف مسیر فرهنگ اسلامی و ایرانی هستند؛ بنابراین توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی، وظیفه تک تک ما براساس منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی)  است.

شریعتی گفت: امروز به وحدت همدلی و همراهی نیاز داریم در حالی که دشمنان به دنبال تفرقه برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی تصریح کرد: استان کرمان در جهان اسلام و بشریت به برکت وجود سردار دل‌ها عظمت دارد؛ چون شناسنامه معنوی مردم استان کرمان مهمور به نام شهید سلیمانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار