مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بی‌سوادان را معرفی کنند

وزیری از اجرای طرح شهید علی محمودوند ویژه بازماندگان از تحصیل خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان بی‌سوادان را معرفی کنند.

سید جمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست شورای سواد آموزی سمنان بیان کرد: طرح شهید علی محمودوند ویژه بازماندگان از تحصیل و انسداد مبادی بی‌سوادی در استان با موفقیت همراه شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در زمینه باسواد کردن جامعه‌هدف تحت پوشش خود همکاری لازم را داشته باشند، افزود: ثبت احوال، بهزیستی و کمیته امداد برای شناسایی و معرفی بی‌سوادان و کم‌سوادان اقدام کنند.

ترویج سواد آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: سوادآموزی اختصاص به عامه مردم دارد و هر دستگاهی باید مخاطبان تحت پوشش خود را باسواد کند و در صورت نیاز از ظرفیت معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش نیز بهره گیرد.

وزیری از اجرای تدوین اطلس باسوادی استان سمنان با هدف رصد میزان سواد اولیا خبر داد و افزود: این اقدام با همراهی دستگاه‌های اجرایی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اگر به دانش‌آموزان، سواد سلامت و انرژی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد، گفت: ایجاد دبیرخانه‌های سواد به ارتقای سواد عموم جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.