اتصال خط لوله آزادگان به خط لوله زیرزمینی انتقال نفت آبتیمور به اهواز ۳

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از اتصال خط لوله ۱۲ اینچ آزادگان در کوتاهترین زمان ممکن و با اقدامی جهادی به خط لوله زیر زمینی انتقال نفت آبتیمور به تاسیسات بهره برداری شماره ۳ این شرکت با افزایش تولید ۵ هزار بشکه در روز خبر داد.

 حسن شهروئی گفت: با توجه به نشت مکرر خط لوله ۱۲ اینچ زیرزمینی ارسال نفت از آبتیمور به تأسیسات اهواز ۳- بدلیل افزایش فشار خط و همچنین کاهش تولید ناشی از آن، پس از برگزاری جلسات فنی و بازدید و تحویل گیری بخشی از خط ۱۲ اینچ آزادگان از شرکت نفت و گاز اروندان در مرز عملیاتی شرکت کارون، استفاده از این خط بعنوان کمکی خط ۱۲ اینچ آبتیمور مد نظر قرار گرفت.

او می‌گوید: پس از انجام بررسی‌های فنی، اصلاحیه‌های مورد نیاز در محل شیرگاه سیدکریم و همچنین پشت واحد بهره برداری شماره ۳ شرکت نفت و گاز کارون ارائه گردید که پس از تهیه کالای مورد نیاز، در کوتاهترین زمان ممکن و با استفاده از توان نیرو‌های عملیاتی و انجام کار جهادی، دو اصلاحیه فوق انجام و متعاقب آن آزمایش فشار خط صورت گرفت.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: پس از اطمینان از عملکرد مناسب خط لوله و اصلاحیه‌های انجام شده، خط مذکور با موفقیت در مدار عملیاتی قرار گرفت که ضمن تقلیل فشار ارسال نفت، تولید نفت واحد بهره برداری آبتیمور نیز از ۵۰ به ۵۵ هزار بشکه در روز افزایش داده شد.

برچسب ها: شرکت نفت ، چاه نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار