طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما

برنامه طنز «پاورقی» از اول فروردین هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود. این برنامه که جایگاه ویژه‌ای بین مخاطبان شبکه دو سیما دارد، در ویژه برنامه نوروزی اش با پرداختن به موضوعات مختلف از جمله موضوع درمان در اروپا و آمریکا، مالیات در غرب و ... آن را با زبان طنز در ابعاد مختلف بررسی می‌کند.

«پاورقی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
پاورقی برنامه بسیار جذابی است که طرفداران بسیاری دارد.
خداروشکر که ایام نوروز هم پخش می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
طنازی یا تیکه و کنایه پروندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
معلوم نیست این برنامه هارو از کجاتون در میارین ما از کجا به کجا رسیدیم چی مجری هایی داشتیم چی شدن طرف حتی وقت نمیکنه ریششو مرتب کنه شده طنز پرداز متاسفانه تفکر غلط یک عده افراطی تو جای جای تصمیم گیری کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۷:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
معلومه از توی لپ لپ در آوردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
اتفاقا خیلی برنامه جالبیه و جز معدود برنامه هایی هست که بی پرده به شبهات علیه جمهوری اسلامی با منطق و البته طنز پاسخ میده.من که هر شب برنامه شو می بینم و کلی هم اطلاعاتم برای جواب دادن به شبهات غرب گداها و خود تحقیر ها بالا میره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
این برنامه ها برای مقابله با تبلیغات دروغ غرب بر علیه ملت ایران در شبکه های اینترنتی غربی و فارسی وطن فروشان فراری اجرا میگردد از همانجا ی درآمده که اونها برای ملت ایران دروغگوی میکنند
آخرین اخبار