آمار مصدومان چهارشنبه سوری استان یزد به ۴۸ نفر رسید

سرپرست سازمان اورژانس استان یزد گفت: ۴۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان یزد مصدوم شدند.

سید محمدجواد میرجلیلی، سرپرست سازمان اورژانس استان یزد گفت: از ساعت ۱۴ روز گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز، ۴۸ تن در استان بر اثر حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند که  از این تعداد ۱۳ تن خانم و ۳۵ تن آقا هستند.

او افزود: از این تعداد، سه نفر زیر ۱۰ سال، ۲۹ نفر ۱۰ تا ۲۰ سال، هفت نفر ۲۰ تا ۳۰ سال و ۹ نفر بیش از ۳۰ سال بودند. ۳۵ نفر از این افراد به دلیل استفاده از مواد محترقه، ۱۲ عابر و یک نفر هم از پرسنل اورژانس مصدوم شدند و یک کد آمبولانس نیز به دلیل پرتاب ترقه دچار آسیب شد.

سرپرست سازمان اورژانس استان درباره نوع مصدومیت‌ها اظهار داشت: ۱۸ نفر دچار بریدگی و خراشیدگی، ۲۷ نفر دچار سوختگی و سه نفر نیز دچار شکستگی شدند. ۲۱ آسیب به دست و پا، ۱۳ آسیب به چشم، پنج آسیب به سر و گردن، یک آسیب به گوش و هشت آسب به سایر نواحی بدن ثبت شده است.

او ادامه داد: هم اکنون دو نفر به دلیل وخامت حال در بخش آی سی یو و چهار نفر در بخشی‌های تخصصی بستری هستند و ۴۲ نفر نیز به صورت سرپایی در اورژانس تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

میرجلیلی با اشاره به ۷۱۲ تماس و ۲۳۲ ماموریت نیرو‌های اورژانس در این بازه زمانی گفت: با توجه به اینکه احتمال افزایش آمار مصدومان وجود دارد، نیرو‌های اورژانس در حالت آماده باش قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار