معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد؛

مجروحیت سه مامور انتظامی در ماموریت چهارشنبه پایانی سال

سرهنگ علی همه خانی گفت: متأسفانه تاکنون سه نفر از پرسنل انتظامی با پرتاب نارنجک دست ساز، در مناطق فلاح و خیابان هنگام از ناحیه صورت مجروح شدند.

سرهنگ علی همه خانی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: با آغاز ماموریت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در چهارشنبه پایانی سال با هدف تامین امنیت شهروندان، واحد‌های انتطامی در مناطق مختلف تهران مستقر شدند و نسبت به اجرای ماموریت‌های محوله اقدام نمودند. 

وی افزود: تا ساعت ۲۲:۰۰ روز سه شنبه مورخه ۲۲ اسفندماه، متأسفانه تاکنون سه نفر از پرسنل انتظامی با پرتاب نارنجک دست ساز، در مناطق فلاح و خیابان هنگام از ناحیه صورت مجروح شدند که بلافاصله جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این خصوص ادامه داد: متاسفانه یکی از پرسنل از ناحیه صورت دچار جراحت و مصدومیت شدید شده که در حال حاضر جهت عمل جراحی به اتاق عمل منتقل گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
چهارشنبه سوری = چهارشنبه نحس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
خدا لعنت کند پرتاب کنندگان نارنجکها رو ، امیدوارم زودتر عزیزان نیروی انتظامی بهبود یابند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
تمام کسانیکه از این مواد اولیه برای ساخت این نارنجک دستیها میفروشند و هرکس که از وسایل درست میکنه و میفروشه شریک جرم هستن .آخه این چه وضعیه بدون ذره ای تعارف یک مشت وحشی به اسم جشن گرفتن در اصل جشن و مراسم خوب ایرانی را به جنایت تبدیل میکنند.هر ساله چندین نفر رهگذر دچار نقص عضو میشن و یا زنان بار دار بچشون را سقط میکنن .والله عدم برخود قاطع با این افراد باعث میشه که خود مردم دست به اقدام بزنن تا جلو به بیراهه کشاندن مراسم چهارشنبه سوری توسط عده ای معلوم الحال را بگیرند.خدا شفا بده به این مامورین و لعنت خدا بر فروشنده و کسانیکه باعث این نوع فجایع میشن .جالب اینجاست که همین افراد وحشی و نفهم خیلی ادعاشون هم میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
مگه مامورای انتظامی دیگه جرات دارن به شما مردم دست بزنن دست بزنن همین تو میایی جار وجنجال راه می اندازی ای هوار به بچه مردم بهش دست زدن والله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه بچه هاتونو جمع کنید شور از مزه بردین
آخرین اخبار