فرمانده سپاه استان سمنان:

صبر خانواده شهدا الگویی برای جامعه است

سردار منصور شوقانی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: خانواده شهدا از مقام والایی برخوردارند و صبر آنان الگویی برای جامعه محسوب می‌شود.

سردار منصور شوقانی  فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان در دیدار با پاسداران فرزند شهید در سپاه قائم(عج) استان سمنان، با گرامیداشت ۲۲ اسفند و یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت مقام شهید و خانواده شهدا، با بیان اینکه خانواده شهدا بر مصیبت صبر داشتند و شکرگزار خداوند بوده‌اند، گفت: توفیقی که خانواده شهدا از آن برخوردارند، نظیری ندارد و در جامعه نیز جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی به مقام والای خانواده معظم شهدا به خاطر پرورش دلاورمردانی در دفاع از کیان اسلام و ایران اشاره و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا نزد خداوند مقام ویژه دارند زیرا شهدا به بهترین جایگاهی که یک انسان ممکن است برسد، دست پیدا کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در عظمت جایگاه خانواده و فرزندان شهدا فرموده اند «شما فرزندان شهدا هستید و پدران شما در این راه جان خودشان را داده اند و شما احب و اولا هستید که این راه را ادامه بدهید و در این راه حرکت کنید.»

سردار شوقانی ارزش و جایگاه خانواده شهدا را دارای ابعاد مختلف برشمرد و ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب صبر خانواده شهدا را چون کوهی باارزش دانستند.

برچسب ها: روز شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.