گاز گرفتگی جان جوان ابهری را گرفت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: گاز گرفتگی جان یک جوان روستایی از توابع ابهر را گرفت.

داریوش تقی لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه گاز گرفتگی جان جوان ابهری را گرفت گفت: این حادثه صبح امروز به اورژانس استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این واقعه یک آقای ۳۵ ساله بر اثر استنشاق گاز co دچار گاز گرفتگی شده بود که عوامل اورژانس کد ۲ ابهر به محل اعزام شدند.

این مسوول ادامه داد: پس از بررسی مشخص شد این فرد دچار ایست قلبی و تنفسی شده بود که به بیمارستان شهید سلیمانی تحویل داده شد.

وی همچنین به آخرین آمار چهارشنبه سوری امسال از یکم اسفند تا ۲۲ این ماه اشاره کرد و گفت: تا کنون ۹ نفر بر اثر حوادث استفاده از مواد محترقه در استان مصدوم شدند که همه آنها مرد هستند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان میانگین سنی مصدومین را ۱۶ سال عنوان کرد و گفت: از تعداد کل پنج نفر بستری، یک مورد اعزام به تهران به درخواست خانواده و سه نفر دیگر ترخیص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها ۱۴ بیمارستان و ۶۳ پایگاه اورژانس این استان در چهارشنبه آخر امسال آماده پذیرش و امداد رسانی به مصدومین احتمالی است.

برچسب ها: گاز گرفتگی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.