تمهیدات پلیس پیشگیری برای چهارشنبه آخر سال

رئیس پلیس پیشگیری مازندران با اشاره به تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری کنند.

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان با نزدیک شدن به چهار شنبه پایانی سال مانند سال‌های گذشته برای اجرای ماموریت و تامین آسایش شهروندان آماده بوده و طرح‌های پیشگیرانه را اجرا می‌کند.

او با اعلام اینکه برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه در دستور کار کوپ‌های سطح استان قرار گرفته است، افزود: ماموران انتظامی در عملیات‌های متعدد موفق به کشف ۷۰ هزار و ۴۲۸ عدد مواد محترقه شدند.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه در این رابطه ۲۲ متهم دستگیر شده، گفت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش و ... مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

او در خاتمه با هشدار به کسانی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه زمینه بی نظمی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان را فراهم سازند، افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی برخورد قاطعانه‌ای با اینگونه افراد صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران در خاتمه با تاکید بر اینکه پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی‌تواند در ماموریت‌های خود موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.