رافت: برنده دربی گام بزرگی برای قهرمانی برمی دارد

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی دربی سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

پایان رافت مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در آستانه دربی ۱۰۳ اظهار کرد: تیم پرسپولیس بعد از باخت به آلومینیوم ۳ برد کسب کرد و با روحیه بالا آماده بازی در پرسپولیس است.

رافت درباره اینکه نبود مدافعان پرسپولیس از جمله کنعانی زادگان و گولسیانی در این بازی تاثیرگذار است، گفت:  معضل دفاع وسط در کل فوتبال کشرومان موج می‌زند. به هر حال کنعانی زادگان بازیکن فیکس پرسپولیس است و نبودش تاثیرگذار است.  من شنیدم گولسیانی شاید به این بازی برسد، اما من می‌گویم که اگر یک درصد از مصدومیت گولسیانی بایقی بماند ریسک بزرگی است.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند در چند بازی پر اشتباه ظاهر شده است، گفت: بله، او تمرکز لازم ندارد و گل‌های بسیار بدی هم می‌خورد.

او درباره اینکه پرسپولیس با حضور بازیکنان خارجی در خط حمله تقویت شده است، بیان کرد: متاسفانه  در خط دفاعی شرایط لازم را ندارد. به هر حال هر بازیکنی که مصدوم می‌شود. نبود مدافع نگرانی به وجود می‌آید، اما چاره‌ای نیست و مصدومیت هم جزیی از فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد.

رافت درباره اینکه عملکرد تیم استقلال را چطور می‌بیند، گفت: استقلال تیم خوبی است که تاکنون در صدر جدول ایستاده است. هر کدام از انی ۲ تیم که بازی دربی را برنده شوند یک گام بزرگ برای قهرمانی برمی دارند.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه قرار  است از VAR در بازی‌های قبل توضیح بدهید، گفت: من شنیدم یک داور خانم هم گذاشتند، اما او را برمی دارند. داوران هم زحمت می‌کشند تا در بازی‌ها قضاوت کنند. چه اشکالی دارد که خانم‌ها در فوتبال ما تاثیرگذار باشند و کار قشنگی بود، اما متاسفانه اجازه قضاوت به او را ندادند.

رافت درباره اینکه برگ برنده بازی دربی را در چه چیز‌هایی می‌داند، گفت: بازیکنان تکنیکی پرسپولیس می‌توانند برگ برنده این بازی باشند. هر تیمی که بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند برنده دربی می‌شود.

او درباره  توصیه اش برای هواداران پرسپولیس گفت: مثل همیشه پشت تیم خود باشند و تا سوت پایان بازی تشویق کنند و مثل بازی با فولاد انرژی بدهند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اولین تجربه سرمربیگری اوسمار در دربی  گفت: او شرایط بازی دربی را می‌داند و می‌شناسد و او در تیم جا افتاده است. او می‌داند که طرفداران همه انتظار برد دارند و او هم تاکنون مربی خوبی نشان داده است و افشین پیروانی و خانبان و افراد دیگری هستند که اوسمار را کمک می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار