تلاش ناکام عده‌ای برای تنش در انتخابات پلدختر

فرمانده انتظامی لرستان گفت: برخی از صندوق‌های پلدختر در ساعت پایانی انتخابات در حال شمارش بود که افرادی قصد داشتند تشنج ایجاد کنند و مدیریت خوبی در این زمینه انجام شد.


سردار یحیی الهی در مراسم تجلیل از کارکنان تأمین امنیت انتخابات لرستان، گفت: بخش مهمی از احساس امنیت حاصل زحمات رسانه‌هایی است که رابط بین جامعه و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان انتظامی برای حفظ امنیت مردم و دستاورد‌های انقلاب از جان و مال مایه می‌گذارند، افزود: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید و هزاران جانباز را در این راه تقدیم کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به مشارکت بیش از ۸۰۰۰ نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات این استان، عنوان کرد: برخی از صندوق‌های پلدختر در ساعت پایانی انتخابات در حال شمارش بود که افرادی قصد داشتند تشنج ایجاد کنند و مدیریت خوبی در این زمینه انجام شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از هواداران یک نامزد در یکی از شعب پلدختر قصد داشتند صندوق آرا را بشکنند و آرا را باطل کنند، اضافه کرد: ستوان‌یکم صحبت‌الله نصیری به‌دلیل این وضعیت صندوق آرا را به‌همراه خود به طبقه بالای ساختمان می‌برد و معترضان با دیدن این صحنه اقدام به آتش‌زدن خودروی او می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.