کشف ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در سمنان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در سمنان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی گشت زنی هدفمند کارآگاهان پلیس آگاهی استان و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور سمنان - مشهد به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مظنون که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری شد.

وی به تعقیب و مراقبت خودرو اشاره و افزود: در این حین سرنشینان پژو بسته‌ای را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کردند و با توجه به تاریکی هوا و موقعیت منطقه متواری شدند.

به گفته سرهنگ میراحمدی داخل بسته ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه بود که با بررسی‌های فنی ماموران مشخص شد تعداد زیادی از آن‌ها دارای سابقه سرقت از تهران بزرگ و استان‌های خوزستان خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان است.

این مقام ارشد انتظامی استان به چندین روز کار اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدامات خاص پلیسی اشاره کرد و عنوان داشت: سرانجام سرنخ‌هایی از حضور سارقان تلفن همراه در یکی از استان‌های شمال شرقی کشور به دست آمد و طی تعامل و هماهنگی صورت گرفته خودرو پژو به همراه ۳ نفر سرنشین در حالی که تعدادی گوشی مسروقه همراه داشتند توقیف و سرنشینان آن دستگیر شدند.

سرهنگ میراحمدی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی به پرتاب ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه به بیرون از خودرو در استان سمنان اعتراف و تحقیقات تخصصی و تکمیلی از سارقان در این زمینه همچنان ادامه دارد.

جاننشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه از شهروندان خواست مراقبت بیشتری هنگام استفاده از تلفن همراه و کیف خود در خیابان‌ها و معابر داشته و از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی خودداری کنند چرا که در صورت مفقود شدن و یا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان متصور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار