افتتاح فاز اول پروژه بزرگراه شهید شوشتری در سال آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ساخت ۲۷ کیلومتر پروژه بزرگراهی در برنامه ۴ ساله معاونت فنی و عمرانی است و در حال حاضر نیز کاملاً طبق برنامه پیش رفته ایم.

هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: افتتاح فاز اول پروژه بزرگراه شهید شوشتری در سال آینده انجام می‌شود.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۷ کیلومتر پروژه بزرگراهی تعریف شد که فعال است و ۳.۷ کیلومتر از این تعداد افتتاح شده و ۳.۶ هم در کندروی شمالی پروژه آزادگان تحویل شده است.

حق بین با بیان این که در شاخه غربی بزرگراه یادگار امام هم در حال انجام فعالیت هستیم، افزود: ۲۷ کیلومتر ساخت برنامه ۴ ساله معاونت فنی و عمرانی است و در حال حاضر نیز کاملاً طبق برنامه پیش رفته ایم.

وی گفت: با مصوبه شورای شهر وظیفه نگهداشت پل‌های مکانیزه عابر پیاده به حوزه فنی و عمرانی واگذار شده و جابجایی اعتبارات نیز برای سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: قطعا در نیمه اول سال آینده ۶۰ یونیت‌ در پله برقی های سطح شهر نصب می‌شود و شهروندان شاهد اتفاقات خوبی در این بخش خواهند بود.

وی در خصوص مهمترین اقدامات شهری در حوزه فنی و عمرانی نیز گفت: در راستای اجرای طرح بزرگراه شهید بروجردی فاز دوم کماکان هشت پلاک معارض داریم، ولی همزمان با رفع این معارضین، در مدت هشت ماه این فاز را تحویل خواهیم داد.

 حق بین گفت: اجرای شاخه غربی طرح بزرگراه یادگار امام (ره) نیز بسیار مهم است چرا که شاهد حجم ترافیک در میدان فتح و سی متری جی هستیم بنابراین عملیات اجرایی در این محل در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تکمیل تقاطع میدان جی نیز بسیار مهم است و اگر سه شیفت کار کنیم این تقاطع را تکمیل خواهیم کرد البته تلاش داریم این طرح را بطور کامل تا پایان دوره فعلی مدیریت شهری تحویل دهیم.

برچسب ها: عمرانی ، آزادراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
افتتاح سرای ایرانی را خوب بلدید ادامه‌ی کار این بزرگراه حیاطی تهران را نه
Germany
ایرانی
۰۲:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
لطفا فکری هم درموردورودی صدر شرق به پاسداران بشود که درحال حاضرنزدیکترین مسیر از خروجی دیباجی جنوبی به فاصله ۵۰مترخیابان شهید تسلیمی 'خوب اختاریه میدان اختیاریه وخضلع چپ میدان است که به پاسداران می‌رسد 'مجسم کنید دریک ترافیک صبحگاهی وعصر گاهی با توجه به عرض کم خیابان‌های مسیر چندبارترافیک قفل می‌شود البته با توجه به ورودیهاخیابانها ومردان اختیاریه گاها از دیباجی جنوبی طول توقف خودروها به صد ر شرق هم امتداد می‌یابد که باوجود دسترسی محلی خروجی پلصدر وبلافاصله خروجی بازدار ومنظره وبفاصله ۱۰۰متر خروجی دیباجی جنوبی چه معضل ترافیکی را بوجود می‌آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
پروژه شهید شوشتری قرار بود سال ۱۴۰۲ افتتاح باشه .چرا نشد .حالا یک سال دیگه هم باید منتظر دروغ شما باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
پله برقی برای ایستگاه مترو ۱۵ خرداد نصب کنید تا جلوی روزانه هزاران لعنت بر پدر و مادر مسوولین فرستادن توسط مردم خسته از رفتن بالا از پله بگیرید ،
آخرین اخبار