از برنامه‌های مهم در دست اجرا تجهیز و احیای پارک‌های محله‌ای در خاش

شهردار خاش گفت:یکی از برنامه‌های در دست اجرا و مهم برای شهرداری تجهیز و احیای پارک‌های محله‌ای برای رفاه حال بیشتر شهروندان در محله‌های مختلف شهرستان خاش است.

مهدی شهنوازی، شهردار خاش در خصوص گلایه شهروندان خاش از کمبود پارک‌های محله و عدم تجهیز آنها بیان کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا و مهم برای شهرداری تجهیز و احیای پارک‌های محله‌ای برای رفاه حال بیشتر شهروندان در محله‌های مختلف شهرستان خاش است.

وی افزود: وسایل موردنیاز برای نصب در پارک‌های محله‌ای تهیه شده و دراسرع‌وقت در محله‌های موردنظر جهت بهره‌برداری شهروندان قرار خواهند گرفت.

شهردار خاش با اشاره به اینکه شهرداری در تمام محلات شهری قادر به نظارت مستمر و نگهداری از فضای سبز و پارک‌ها نیست، تصریح کرد: مقرر گردیده طرح واگذاری حفاظت و مراقبت از پارک‌های محله‌ای به ساکنین هر منطقه واگذار شود.

وی ادامه داد: چرا که امکانات عمومی و فضای سبز تنها متعلق به یک فرد نیست و بدون توجه و احساس مسئولیت سایر مردم امکان نگهداری و مراقبت از اموال عمومی از جمله وسایل بازی و تفریح برای یک نهاد خاص کاری دشوار است.

شهنوازی خاطرنشان کرد: از شهروندان خاش در خواست داریم تا در حفظ و نگهداری فضاهای سبز و تجهیزات تفریح و بازی موجود در سطح شهر و رعایت اصول بهداشتی برای داشتن شهری تمیز و زیبا به شهرداری کمک کنند.

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار