ساماندهی اصناف خراسان جنوبی در ماه رمضان اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: طرح ساماندهی صنوف و کسب و کار‌ها در راستای حفط شئون اسلامی در ماه رمضان اجرا می‌شود.

صادقی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: از یک ماه گذشته طرح نظارت بر بازار و نحوه عرضه کالا‌ها و قیمت آن‌ها توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و سازمان جهاد کشاورزی شروع شده و طرح نظارتی ویژه هم از ۱۶ اسفند آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی صنوف و کسب‌وکار‌ها هم در راستای حفط شئون اسلامی در ماه رمضان اجرا می‌شود، افزود: به صنوفی که عرضه مواد غذایی در این ایام را دارند و همچنین به تالار‌ها و رستوران‌ها دستورالعمل مربوطه ابلاغ شده است.

صادقی بیان کرد: نمایشگاه بهاره و ضیافت در بیرجند در قالب ۲۱۰ غرفه که در ۱۵ غرفه آن اقلام تنظیم بازار ارائه می‌شود از ۱۵ اسفند در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند افتتاح شده که تا ۲۰ اسفندکالا‌های مورد نیاز مردم با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: شهروندان بیرجندی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه هایپرآنلاین (۰۵۶۹۱۰۱۰۱۰۹) و مشخص کردن فروشگاه مورد نظر، گوشت گوساله منجمد را خریداری کنند. در دیگر شهرستان‌های استان هم گوشت منجمد از طریق فروشگاه‌های منتخب توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز هم ۴۱۶ تن برنج، ۶۰۰ تن شکر صنوف و ۲۸۰ تن شکر خانوار، ۲۰۰ تن مرغ منجمد و ۷۴ تن گوشت قرمز توزیع می‌شود.

صاددقی تصریح کرد: علاوه بر ۱۰۰ تن سیب و پرتقال که با قیمت مصوب برای تنظیم بازار خریداری شده، مباشران بخش خصوصی نیز ۲۰۰ تن میوه برای توزیع خریداری کرده‌اند.

به گفته مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی توزیع ۱۳ تن خرما به قیمت هر کیلو ۹۲ هزار تومان نیز از شنبه ۱۹ اسفندماه در سطح استان آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.