رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در قم برگزار شد

رزمایش مشترک انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ روز یکشنبه با حضور مقام‌های محلی و مدیران دستگاه‌های دست‌اندرکار در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد.

رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور سیدمحمد آقامیری استاندار قم، شماری از مدیران دولتی و دستگاه‌های خدمات‌رسان انتظامی، جمعیت هلال احمر، فوریت‌های پزشکی (اورژانس) و راهداری ترتیب یافت.

فرمانده انتظامی استان قم در این رزمایش گفت: با توجه به دغدغه‌ای که فرماندهی کل قوا در مورد وقایع تلخ حوادث ترافیکی و تلفات جانی در ایام نوروز دارند و همچنین سیاست دولت در افزایش و ارتقای سطح خدمات به شهروندان و زائران امروز دستگاه‌های خدماتی استان قم گردهم آمده‌اند تا در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی خود به مسافران نوروزی و زائران با دل و جان در کنار یکدیگر قرار گیرند.

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: امید است شاهد کاهش حوادث و تلفات جانی و افزایش آرامش شهروندان و زائران در طول طرح نوروزی در استان قم باشیم.

سردار میرحیدری هدف از اجرای طرح نوروزی ترافیکی ۱۴۰۳ را ارتقای سطح خدمات و افزیش آرامش مردم در طول نوروز ذکر کرد و گفت: نوروزی متفاوت با سال‌های گذشته در پیش داریم که بهار قرآن و طبیعت در هم آمیخته‌اند و از امروز در خدمت مردم و مسافرانی که از راه‌های قم گذر می‌کنند، خواهیم بود.

میرحیدری تاکید کرد: دستگاه‌های امدادرسان در سخت‌ترین شرایط در کنار یکدیگر حضور دارند تا مشکلی برای مسافران در شهر کریمه اهل‌بیت (س) رخ ندهد و دستگاه‌های خدمات رسان با بسیج همه امکانات و توان خود در خدمت مسافران خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های پلیس در طرح نوروزی بسیج شده‌اند که با تمام وجود برای ارتقای امنیت استان و کاهش جرایم و حوادث در نوروز پیش‌رو خدمت کنند.

میرحیدری در ادامه تصریح کرد: در حوزه ترافیکی استان امسال با کاهش دو درصدی تلفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روبه رو هستیم و همچنین امسال در برخورد با تخلف‌های پرخطر افزایش ۶۷ درصدی داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی قم  تصریح کرد: در بخش مبارزه با سرقت توفیق خوبی داشته‌ایم و با همدلی و یک صدایی دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی، قم دومین استان کشور در کاهش سرقت بوده است و ۱۴ درصد به صورت میانگین امسال کاهش سرقت داشته‌ایم و در برخی انواع سرقت ۴۶ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار