صدور ۷۰ پروانه بهره‌برداری برای معادن خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در جلسه شورای معادن استان گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۰ پروانه بهره‌برداری برای معادن صادر شد.

 

بیست و هفتمین جلسه شورای معادن استان شنبه ۱۹ اسفند ماه با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد.

بررسی درخواست‌های خارج از ید بهره‌برداران معادن، بررسی چالش‌ها و پتانسیل‌های معدنی منطقه بردسکن، گزارش اقدامات انجام شده در خصوص جز ۵ بند الف ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه موضوع جبران خسارات ناشی از بهره‌برداری از معادن و فعالیت‌های معدنی استان، گزارش اقدامات انجام شده اداره کل صمت استان در خصوص عملیات نقشه‌برداری پهبادی در معادن استان و تخمین میزان برداشت‌های صورت گرفته از معادن استان به همراه گزارش معادن استان در سال ۱۴۰۲؛ بخشی از دستورکار‌های این جلسه بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۰ پروانه بهره‌برداری برای معادن صادر شد در حالی که سال گذشته ۴۱ پروانه صادر شده بود.

امیررضا رجبی با اشاره به آمار صدور پروانه اکتشاف افزود: ۱۸۳ پروانه اکتشاف در سال ۱۴۰۲ صادر شد در حالی که سال گذشته ۸۵ پروانه صادر گردیده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار