لیگ برتر انگلیس؛

لیورپول - منچستر سیتی/ جنگ ۶ امتیازی مدعیان قهرمانی

تیم فوتبال لیورپول در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس امروز میزبان منچستر سیتی است.

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال لیورپول امروز از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه خانگی شان آنفیلد میزبان منچستر سیتی هستند.

۲ تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شاگردان یورگن کلوپ با ۶۳ امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در جایگاه دوم جدول قرار دارند. سیتیزن‌ها نیز با ۶۲ امتیاز در جایگاه سوم در تعقیب آن‌ها هستند تا این دیدار از حساسیت بیشتری برخوردار شود. پیروز این دیدار می‌تواند گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد و به همین دلیل یورگن کلوپ و پپ گواردیولا مسلما بازیکنانشان را با انگیزه پیروزی به میدان خواهند فرستاد.

این دو تیم در کلیه رقابت‌ها تا به حال ۱۳۹ مرتبه مقابل هم قرار گرفته اند که ۶۷ برد سهم لیورپول و ۳۳ برد هم به نام سیتیزن‌ها ثبت شده است. ۳۹ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

لیورپولی‌ها  تاکنون موفق شده اند ۲۵۲ مرتبه دروازه حریف را باز کنند و در سوی مقابل هم سیتیزن‌ها ۱۷۴ مرتبه دروازه قرمز‌های آنفلید را باز کرده اند.

دیدار برگشت ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. ارلینگ هالند و الکساندر آرنولد گلزنان این دیدار بودند.

لک لک‌های آنفیلد در چهار بازی اخیرشان موفق شدند در جام اتحادیه با نتیجه یک بر صفر چلسی، در جام حذفی با نتیجه سه بر صفر ساوتهمپتون و در لیگ برتر با یک گل ناتینگهام فارست را شکست دهند.

آن‌ها در لیگ اوپا در حالی میهمان اسپارتا پراگ چک بودند كه توانستند با نتیجه پرگل ۵ بر یک حریفشان را شکست دهند.

سیتیزن‌ها نیز در چهار بازی اخیرشان در لیگ برتر توانستند با یک گل بورنموث را شکست دهند و در جام حذفی نیز با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ لوتون تاون را مغلوب کنند.

آن‌ها در بازی حساس دربی منچستر نیز موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک منچستر یونایتد را مغلوب کنند و در آخرین بازیشان کپنهاگن را در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک روانه خانه کردند.

پلیس انگلیس نیز برای محافظت از تیم مهمان یعنی منچسترسیتی هنگام ورود به ورزشگاه آنفیلد چندین گروه حفاظتی آماده کرده است و برای مهاجمان و متخلفان مجازات زندان در نظر گرفته شده است. درگیری بین هوادارن این دو تیم در چند سال گذشته سابقه‌ای دیرینه داشته است.  

مایکل اولیور قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.