جنگ اوکراین قبل از انتخابات آمریکا و با تجزیه اوکراین پایان می‌یابد

به باور ستون نویس مجله آمریکن اسپکتیتور جنگ روسیه و اوکراین یک ماه قبل از انتخابات آمریکا پایان می‌یابد.

به گفته سمیر تاتا، ستون نویس مجله آمریکن اسپکتیتور، درگیری در اوکراین امسال با «سورپرایز اکتبر» قبل از انتخابات آمریکا پایان می‌یابد.

تاتا در مطلب خود نوشت: «جنگ روسیه و اوکراین چگونه پایان خواهد یافت؟ با سورپرایز اکتبر. اوکراین که در ۲۴ آگوست ۱۹۹۱ استقلال خود را به دست آورد، منحل خواهد شد و اوکراین جدید بر اساس بیانیه یکجانبه دولت فعلی اوکراین به وجود خواهد آمد.

او به نوع این غافلگیری اشاره نکرد و صرفا گفت که این اتفاق در ماه اکتبر، یک ماه قبل از انتخابات سراسری آمریکا رخ می‌دهد.

به نوشته این نویسنده، قلمرو دولت جدید با سرزمینی که در واقع توسط ارتش اوکراین کنترل می‌شود، منطبق خواهد بود. او خاطرنشان کرد که روسیه با الحاق کریمه در سال ۲۰۱۴ و ایجاد یک «کریدور زمینی» در سال ۲۰۲۲ به بسیاری از اهداف استراتژیک خود دست یافته است.

تاتا می‌گوید: «اوکراین جدید فشرده، منسجم و از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی (یعنی از نظر قومی، زبانی و فرهنگی) یکپارچه خواهد بود و مرز‌های کاملاً قابل دفاعی خواهد داشت.

ناظر نتیجه گرفت که علاوه بر این، دولت جدید برای جدا کردن خود از "حوزه نفوذ روسیه" بدون پیوستن به بلوک‌های اقتصادی و نظامی مانند اتحادیه اروپا و ناتو، استقلال استراتژیک خواهد داشت.

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در جریان بازدید از پرسنل نظامی در بیمارستان ویشنوسکی، از قصد روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین، اما با شرایط خود، خبر داده بود. وی خاطرنشان کرد که مسکو تمایلی به «جنگ بی پایان» ندارد، اما قرار نیست از مواضع خود دست بکشد.

اداره فدرال حفاظت مدنی و امداد در بلایای طبیعی آلمان نقشه‌ای را منتشر کرده است که مسیرهای احتمالی ورود مجدد این پالت باتری را نشان می‌دهد.

این پالت حاوی باتری‌های قدیمی نیکل-هیدروژن است که براساس توضیح ناسا در زمان رها شدن جرم تقریبی یک خودروی شاسی بلند بزرگ را دارد.

پالت ۹ در روز ۲۰ مه سال ۲۰۲۰ به ایستگاه فضایی بین‌المللی تحویل داده شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ارتش روسیه تانک تی ۵۴ آورده تو میدان جنگ...
حتما براتون سوال پیش میاد اون چند هزار تانک آرماتا و تی۹۰ و تی۸۰ و تی۷۲ کجان...
سوال خوبیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
اوکراین = چماق آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۶:۰۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
و این یعنی کرنش امریکا جلو پوتین
آخرین اخبار