معاون فرهنگی شهرداری تهران مطرح کرد؛

بهار ایران، بهار قرآن نام پویش شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان

توکلی زاده از توزیع افطار ساده در ماه مبارک رمضان در ۲۲ پارک تهران خبرداد.

محمد امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری در خصوص تبیین برنامه‌های شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان گفت: امسال ماه مبارک رمضان مقارن شده با نوروز که به همین مناسبت پویش امسال به نام (بهار ایران، بهار قرآن) نام‌گذاری شده است.

وی گفت: قرارگاه تعلیم و تربیت که ذیل نهاد‌های دینی شهرداری است پویش‌هایی را در سطح مساجد پیگیری می‌کند و غبارروبی مساجد یکی از موضوعات مهمی است که پیگیری شده است.

توکلی زاده اظهار کرد: کرسی‌های تفسیر قرآن با مجموعه ذیل حاج اقای قرائتی پیگیری خواهد شد و در سه نوبت در روز میزبان مفسرین قرآن هستیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: یکی از پدیده‌هایی که در این مدیریت شهری آغاز شد محرم شهر، کنگره‌های ورزشی، پهنه نوروزی و دیگر برنامه‌ها بود که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد.

وی گفت: در پارک لاله تهران برنامه های ویژه‌ای شکل گرفته تا خانواده‌ها بتوانند حداکثر بهره را از این برنامه‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه افطاری ساده که چندین ساله در تهران اجرا می‌شود امسال توسعه پیدا می‌کند گفت: ۲۲ پارک تهران در مناطق مختلف تدارک دیده خواهد شد و میزبان همشهریان در زمان افطار خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار