اعزام دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی علمی مشاور باشی

۸۰ نفر از دانشجویان خواهر استان چهارمحال و بختیاری در قالب اردوی شتاب، جهت زیارت، بازدید از موسسات پژوهشی برتر و گفتگو با اساتید عازم قم شدند.

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان در خصوص اعزام دانشجویان بیان داشت: یکی از دغدغه‌های امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جهت نیل به تمدن اسلامی، تحول در متون علوم انسانی متناسب با معارف اسلامی است.

آقای خلجی افزود: به همین مناسبت بسیج دانشجویی به عنوان یک مجموع پیشران بنا دارد در قالب اردو‌های علمی تخصصی با عنوان اردو‌های شتاب، دانشجویان رشته‌های علوم انسانی را با مجموعه‌های پژوهشی و اساتید برجسته پیشتاز در این امر آشنا کند.

وی افزود: به همین منظور تعداد ۸۰ نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه‌های استان که در رشته‌های مشاوره و روانشناسی و علوم تربیتی مشغول به تحصیل هستند به همراه دو تن از اساتید ایشان جهت زیارت و بازدید از موسسات پژوهشی برتر شهر قم و گفتگو با اساتید ایشان عازم قم شدند.


بیشتر بخوانید


خلجی خاطرنشان کرد: در این دوره به مدت سه روز دانشجویان ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران، از دانشگاه جامعه الزهرا، موسسه امام خمینی (ره) و موسسه طلوع روز‌های خدا بازدید می‌کنند.

وی بیان داشت: امید است ضمن بهره مندی حداکثری دانشجویان از این اردو، اندیشه و معارف مطرح شده در راستای تحول علوم انسانی و اسلامی سازی آن‌ها در دانشگاه‌های استان تسری پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار