کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق در قم

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق از یک دستگاه کامیون در استان خبر داد.

سرهنگ علی تیموری اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در عوارضی قم - کاشان، یک دستگاه کامیون را به دلیل حمل بار قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضایی استان، کامیون موصوف برای بررسی دقیق‌تر به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و در بازرسی صورت گرفته  یک دستگاه لیفتراک فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

سرهنگ تیموری ادامه داد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ تیموری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
کاشکی اسم قاچاق رو روی دستگاههایی که به تولید کمک میکنن مثل این ابزارها نمیذاشتین. قاچاق به نظر من نباید شامل وسایل ساخت کارخانه بشه یا ابزار تولید. کاشکی برای واردات وسایلی که به تولید کمک میکنه مثل لودر لیفتراک ماشینهای معدن یا قطعات و دستگاههایی که وجودشون تو ایران لازمه برای ساخت کارخانه یا تولید. تو این شرایط تحریم جایزه هم میدادند. ما خوب قاچاق رو معنی نکردیم. قاچاق الان به چیزی میگیم که برای دولت نون نداشته باشه کاری به کارایی دستگاه یا نیاز تولید نداریم که میتونه باری از رو دوش ملت برداره.