درویش: اشتباهات داوری در بازی با فولاد هم رخ داد/ تلاش می‌کنیم قبل از دربی پرداختی داشته باشیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از برد تیمش برابر تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی بود و در کل بازی، تیم ما از لحاظ بازی و موقعیت از حریف سر تر بود و گل های ناخواسته‌ای برخلاف جریان بازی خوردیم اما این بازیکنان نشان دادند که می توانند هر نتیجه ای را برگردانند. اما باز هم مثل بازی گذشته که ما بردیم و گفتم آن پنالتی نگرفتند. در این بازی حداقل نیم متر عبدالکریم با دفاع حریف فاصله داشت اما کمک داورآفساید گرفت و پنالتی هم نیمه اول نگرفتند.

او افزود: ما فکر می‌کردیم فقط بازیکن خوب بگیریم کافی است و بازیکنان برازنده داشته باشیم می توانیم نتایج را با زحمات بازیکنان به دست آوریم اما این داوری‌ها از هفته اول علیه ما بوده است. می‌گویند VARنیست و چطور همه اشتباهات داوری در بازی های ما رخ می‌دهد. امیدوارم یک روزی بیاید که ما هم مثل تیم های دیگر از این مشکلاتی که برای ما پیش می آید در امان باشیم. 

او درباره اینکه استقلالی‌ها بیانیه دادند که در آستانه دربی نگران داوری  هستیم، گفت: باید از آنها بپرسید که علت نگرانی‌شان چه چیزی است و  ان‌شاء‌ نگرانی‌شان برطرف شود.

درویش درباره صحبت با قنبرزاده نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: در مورد بحث داوری صحبت کردم و قنبرزاده هم اذعان داشت و فیلمش هم نشانش دادم و این موضوع را تایید کرد. اگر عنوان می‌کنیم می‌گویند VAR نداریم و از این جهت می‌توانیم علیه پرسپولیس سوت بزنیم. 

او درباره شرایط دریافتی بازیکنان که  پاداش می گیرند، گفت. بازیکنان آن قدر خوب هستند که شاید نتوانیم همه پاداش را بدهیم اما تلاش می‌کنیم قبل از دربی پرداختی به آنها داشته باشیم.

درویش درباره اینکه اوسمار  مهاجم می خواهد، گفت: بناست مهاجمی که به دردشان می خورد  و در شان پرسپولیس باشد را بگیریم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار