ضرورت هم‌افزایی نمایندگان منتخب برای حل مشکلات استان کرمان

فداکار گفت: انتظار می‌رود با حضور نمایندگان منتخب مجلس، هم‌افزایی در سطح کرمان بیشتر ادامه پیدا کند تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

 نمایندگان منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بعدازظهر جمعه ۱۸ اسفند با استاندار کرمان و معاونان وی دیدار و گفتگو کردند. 

محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان در این دیدار گفت: در حوزه اجرا و برگزاری انتخابات، کار بزرگی انجام و زحمات بسیار زیادی کشیده شد که هدف و آورده انتخابات نیز افزایش مشارکت بود که به لطف الهی این امر محقق شد. 

وی با اشاره به اینکه در سطح استان هم‌افزایی خوبی بین هر سه قوه وجود دارد، افزود: انتظار می‌رود با حضور نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی استان نیز این هم افزایی بیشتر ادامه پیدا کند تا شاهد رفع مشکلات در استان باشیم. 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه نمایندگان منتخب، پیگیر حل مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود هستند، بیان داشت: یکسری مباحث و مسائل وجود دارد که در سطح استان مشترک است؛ بنابراین ضرورت دارد که همه نمایندگان استان با اشتراک نظر پیگیر حل و رفع این موضوعات باشند. 

وی با بیان این مطلب که وظیفه همه خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها است، افزود: نمایندگان منتخب باید کمیسیون‌های مختلف را رصد و از ظرفیت‌های مختلف در مجلس برای ارتقای همه جانبه استان استفاده کنند.

فداکار با اشاره به اینکه پیگیر ارتقای وضعیت اقتصادی استان هستیم، افزود: به عنوان نمونه با تلاش وافر به دنبال رفع موانع تولید در استان هستیم به گونه‌ای که فرد به فرد و حتی در کارخانجات به دنبال رفع موانع تولید می باشیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.