لیگ برتر فوتبال؛

تعویض طلایی نویدکیا، پیروزی را از تراکتور گرفت/ شکست سپاهان و پیروزی شمس آذر + فیلم

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور مقابل مس رفسنجان متوقف شد و سپاهان هم در اصفهان از پیکان شکست خورد.

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز سه دیدار برگزار شد.

تیم تراکتور در رفسنجان مهمان مس بود که در دقایق پایانی ۳ امتیاز را از دست داد و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در این بازی اول ریکاردو آلوز در دقیقه ۵۰ با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه برای تراکتور گلزنی کرد، اما محمد اکبری تعویض طلایی نویدکیا در دقیقه ۹۰ کار را برای میزبان به تساوی کشاند.  

پس از پیروزی مقابل استقلال در جام حذفی، این بار محرم نویدکیا مقابل تراکتور به نتیجه مساوی رسید تا نشان دهد تیم کرمانی را کاملا متحول کرده است.

تراکتور با این یک امتیاز یک پله بالا آمد و جای ملوان را در رتبه سوم گرفت. شاگردان نویدکیا هم با ۲۱ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد.

سپاهان و پیکان

در دیگر دیدار مهم، سپاهان در اصفهان با نتیجه سه بر دو مقابل پیکان شکست خورد.  

سپاهان خیلی زود و در دقیقه چهار به گل اول رسید. فرشاد احمدزاده روی اشتباه دروازه بان پیکان موفق به گلزنی شد، اما دقیقه ۱۶ پیکان موفق شد گل مساوی را بزند. محمدحسین فلاح که از سمت چپ نفود کرده بود ضربه‌ای را به سمت دروازه سپاهان زد که این شوت پس از برخورد به بازیکنان سپاهان وارد دروازه شد.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست روی اشتباه نیازمند پیکان به گل دوم رسید. مشابه گل اول، محمدحسین فلاح حرکتی به سمت دروازه سپاهان انجام داد و ضربه کم جان او پس از دفع ناقص نیازمند وارد دروازه شد. مورایس پس از سوتی عجیب نیازمند تصمیم گرفت این بازیکن را از زمین مسابقه بیرون بکشد و نیما میرزازاد درون دروازه این تیم قرار گرفت.

دقیقه ۵۴ سپاهان گل تساوی را زد. روی پاس رامین رضاییان، رضا اسدی ضربه‌ای را به توپ وارد کرد که با واکنش ضعیف ناصری تبدیل به گل شد. دقیقه ۷۳،  اما گل سوم برای پیکان به ثمر رسید و علی قربانی روی ریباند ضربه حامد پاکدل، گل برتری را به ثمر رساند.

سپاهان در این مسابقه از دقیقه ۵۰ با اخراج دابو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. سپاهان با این شکست تا رتبه پنجم نزول کرد و حالا دیگر شانس کمی برای قهرمانی دارد. پیکان هم با این برد ۱۷ امتیازی شد و از منطقه سقوط فاصله گرفت و در رتبه سیزدهم قرار دارد.

شمس‌آذر و آلومینیوم

در دیگر مسابقه هم شمس آذر قزوین دو بر یک آلومینیوم اراک را از پیش رو برداشت. دو تیم با ۲۵ امتیاز در رتبه‌های هشتم و نهم هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
نویدکیا ثابت کدد که از هرایرانی دیگری برای تیم ملی مناسبتر است، تنها ایراو او این است که مانند اسکوجیچ شعور دارد و به بازیکنش احترام میگدارد اما در فوتبال ما بازیکن برای انصباط و تاکتیک پذیری نه به صلاحیت فنی مربی بلکه به قلدری و لمپنیسم و سرکوب او نیاز دارد، مگر جهانبخش و حاج صفی و انصاریفر بخاطر همین اسکوچیچ را اخراج نکردند
آخرین اخبار