مشارکت بیش از ۴۰ درصدی مردم گیلان در انتخابات یعنی همچنان پای انقلاب ماندن

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حضور بیش از ۴۰ درصدی مردم گیلان پای صندوق‌های اخذ رای نشان داد این مردم همان مردم سال ۵۷ هستند.

آیت الله رسولی فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلای بزرگ این شهر با قدردانی از حضور حماسی و با بصیرت گیلانیان در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: حضور بیش از ۴۰ درصدی مردم گیلان پای صندوق‌های رای نشان داد مردمی که ابتدای انقلاب درکنار امام و انقلاب بودند امروز هم همراه با نظام و انقلاب گام بر می‌دارند.

وی به یاوه گویی‌های برخی از دشمنان و مخالفان نظام و انقلاب اشاره کرد وافزود: کسانی که از نظام و انقلاب بد می‌گویند از الفبای مدیریت و سیاست اجتماعی خبر ندارند و ابزار دشمن هستند.

امام جمعه رشت با شاره به وجود دموکراسی در کشورمان اضافه کرد: در کشور ما انتخابات کاملا آزادانه برگزار می‌شود و کسی با اجبار در این همه پرسی شرکت نمی‌کند و من از این بصیرت و حضور آگاهانه مردم تشکر می‌کنم.


وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه پربرکت رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و تقویت باور‌های دینی است و باید در این ماه قرائت قرآن ، استغفار و دعا در اولویت کار‌ها قرارگیرد و خداوند رحمان نیز در این ماه در‌های رحمت و مغفرت را به روی بندگان خود گشوده است.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه ماه رمضان ماه رونق مساجد است افزود: باید به مساجد در همه ایام به ویژه در ماه پرفضیلت رمضان توجه ویژه‌ای شود. 

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا هم اشاره و تصریح کرد: تکریم شهدا و خانواده‌های آنان از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که عظمت کشور و نظام در سایه خون شهداست.


نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت هفته نیکوکاری به افراد کم برخوردار کمک کرد.

آیت الله فلاحتی و استاندار امروز همچنین پس از انجام فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه و به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور در محوطه مصلای امام خمینی رشت دو نهال را کاشتند.

برچسب ها: انتخابات ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.