درخواست امام جمعه ایذه برای صدور سند توسعه این شهرستان به دستور رییس جمهور

امام جمعه ایذه از رییس جمهور خواست دستور سند توسعه این شهرستان را صادر کند تا شاهد رشد و تعالی مردم منطقه باشیم.

حجت الاسلام سیدمیثم موسوی در خطبه‌های نمازجمعه و دیدار مردمی رییس جمهور در مصلای ایذه گفت: از رییس جمهور انتظار می‌رود دستور سند توسعه ایذه را صادر کنند تا نقشه راهی برای فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و مسیر راهی برای ایذه باشد و به زودی ایذه غیور و قهرمانی را در جایگاه واقعی ببینیم.

او می‌گوید: امید‌ها در شهرستان ایذه زنده شد و مردم از حضور رییس جمهور مردمی و پرتلاش خرسند هستند.

حجت الاسلام موسوی از استقبال گسترده مردم ایذه از رییس جمهور محبوب و پرتلاش صمیمانه قدردانی کرد و گفت: مردم ایذه در جریان استقبال از رییس جمهور، انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، حجت را بر مسئولان شهری، استانی و کشوری تمام کردند و اینک میدان خدمتگذاری به این مردم است.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه مردم این شهرستان امروز یک روز تاریخی را در تاریخ هزار ساله خود ثبت کردند می گوید: مردم ایذه در طول دوران هزار ساله خود به ویژه انقلاب با تقدیم ۳۳۰ شهید ثابت کردند پای دین و ارزش‌های انقلاب هستند و در تمام مقاطع پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امروز نوبت محرومان و مستضعفان رسیده، رییس جمهور امید را در کشور و جهان اسلام زنده کرده و کشور با تلاش شبانه‌روزی دولت به سمت تعالی و رشد در حال حرکت است.

خطیب جمعه ایذه به بیان گله‌مندی مردم این شهرستان پرداخت و گفت: مردم ایذه در دوران ریاست جمهوری آیت الله رییسی در سراسر کشور پیشرفت‌ها، ایجاد اشتغال و افتتاح کارخانه‌ها را دیدند و سوال مطرح شده این بود که سهم مردم ایذه در رشد مسکن، اشتغال و امیدی که در کشور ایجاد شده کجاست؟

حجت الاسلام موسوی گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم ایذه حضور رییس جمهور در این شهرستان بود که به لطف نماینده ولی فقیه پیگیری و محقق شد؛ امروز باید به عنوان مبدا رشد و تعالی در تاریخ ایذه ثبت شود.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه مردم این شهرستان در موارد مختلف در رنج هستند ادامه داد: هیچ کارخانه و منبع اشتغالی در ایذه وجود ندارد و سالهاست مردم این رنج‌ها را در دل نگه داشتند در نتیجه انتظار داشتیم رییس جمهور شخصا وارد ایذه شوند و مشکلات را از زبان مردم بشنوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حق طبیعی مردم ایذه آب کارون سه است که از آن محروم شده اند گفت: امروز انتقال آب به دستور رییس جمهور و وزیر نیرو آغاز شده است.

خطیب جمعه ایذه گفت: تاسیس کارخانه ورق آهن جزو وعده‌های سفر قبلی بود که وزیر کشور به مردم ایذه داد و مردم خواستار تحقق آن هستند.

او همچنین تشویق سرمایه‌گذاران و ارایه تسهیلات ارزان‌قیمت را خواستار شد و گفت: حدود ۲۵۰ نفر در نوبت تاسیس گلخانه هستند که باید به این مطالبات رسیدگی شود.

حجت الاسلام موسوی ایذه را مهد ورزش و پرورش قهرمانان کشتی و دیگر رشته‌های ورزشی دانست و گفت: تکمیل خانه کشتی، ورزشگاهی در شان مردم و حمایت از ورزشکاران ایذه‌ای از دولت انتظار می‌رود که امیدواریم محقق شود.

او نیاز مردم ایذه به یک بیمارستان مجهز را از دیگر مطالبات این شهرستان دانست و گفت: طرح بزرگ راه آهن بختیاری سالهاست مطالبه شده ولی هیچ یک از دولت‌های قبل با جرات پای کار نیامدند؛ از رییس جمهور انتظار می‌رود این راه‌ها نیز که مرکز استان را به ایذه وصل می‌کند تکمیل شوند.

امام جمعه ایذه با اشاره به اینکه آسفالت خراب معابر شهری و روستایی مردم را آزار می‌دهد گفت: جاده ایذه به غیزانیه سالهاست به کشتارگاه مردم تبدیل شده که نیازمند دستور ویژه رییس‌جمهور است.

حجت الاسلام موسوی تقویت نیرو‌های خدوم امنیتی، انتظامی و بسیج که با تلاش شبانه روزی خود امنیت مردم را برعهده دارند را خواستار شد و گفت: کارگرانی که سالهاست منتظر تبدیل وضعیت هستند نیاز است با دستور رییس جمهور از این بلاتکیفی دربیایند.

رییس جمهور کشورمان صبح امروز از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد و در مصلای ایذه با مردم این شهرستان دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.