بیش از یک میلیون مسافر توسط ناوگان عمومی سمنان جابه‌جا شده‌اند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان سمنان از جابه‌جایی یک میلیون و ۱۵۰ مسافر در ۱۱ ماه امسال در استان سمنان خبر داد.

طحان گفت: از اول فروردین تا اول اسفند ماه امسال، ۱۵۴ هزار صورت وضعیت جابه‌جایی مسافر در این استان صادر شده است. این تعداد مسافر توسط ناوگان عمومی جابه‌جا شده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به مشی مردمدارانه دولت، اداره کل راهداری با توجه به اهمیت بخش حمل و نقل عمومی می‌کوشد سطح رضایتمندی مردم در این بخش را افزایش دهد.

او از فعالیت ۳۲ شرکت حمل و نقل مسافر در استان خبر داد و گفت: براساس قانون، فعالیت حمل و نقل عمومی برون‌شهری در حوزه باری و در بخش مسافر صرفاً از طریق شرکت‌های مجازی انجام می‌شود که پروانه فعالیت مجاز و معتبر از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به نظارت این اداره کل بر واحدهای فعال در این بخش، ادامه داد: نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان بخش مسافر در استان چه به‌صورت محسوس و چه نامحسوس انجام می‌شود.

او با بیان اینکه همکاری مردم در این بخش می‌تواند به بهبود شرایط در استان کمک کند، اظهار کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد را درباره خدمات بخش حمل و نقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت‌های مسافربری یا تاخیر در مبدأ و هنگام سفر بین شهری و مواردی از این دست، از طریق سامانه ۱۴۱ و دیگر سامانه‌های ارتباطی به اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.